يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 5288

نقش نیروگاه در جهت گیرهای سیاسی قم!

سیدمحمدرضا بهشتی
قم نيوز : قم نیوز: احمد امیرآبادی فراهانی کسی بود که کمتر کسی تصور می کرد در رقابت میان بنایی و ذوالنور و عابدینی و وکیلی، شانس زیادی برای انتخاب شدن داشته باشد.
نقش نیروگاه در جهت گیرهای سیاسی قم!
به گزارش قم نیوز، با پایان گرفتن زمان انتخابات و اعلام نتایج رای گیری در استان قم، شاید بسیاری از شهروندان از اعلام نفر سوم در لیست راهیافتگان به بهارستان تعجب کرده باشند.

احمد امیرآبادی فراهانی کسی بود که نام او در کنار علی لاریجانی و حجت الاسلام آشتیانی به چشم می خورد و کمتر کسی تصور می کرد وی در رقابت میان بنایی و ذوالنور و عابدینی و وکیلی، شانس زیادی برای انتخاب شدن داشته باشد.

کسب بیش از ۱۴۷ هزار رای امیرآبادی در استان قم، او را در همان دور اول به عنوان نماینده مردم قم راهی مجلس شورای اسلامی ساخت، اما تعداد بالای این رای از کجا نشات گرفته و کدام شعب اخذ رای در استان قم از آرای امیرآبادی پر شده بود؟

منطقه ۲ قم یا همان نیروگاه و شاه ابراهیم همان منطقه ای است که در کلام رهبر معظم انقلاب نیز مورد توجه قرار گرفته و ضرورت رفع محرومیت از این منطقه حاشیه ای شهر قم در کلام ایشان و در برنامه های مسوولان اجرایی همواره مورد تاکید بوده است.

یکی از دلایل کمبود امکانات خدماتی و رفاهی در مناطق نیروگاه و شاه ابراهیم، جمعیت زیادی است که در این مناطق وجود داشته و سرانه بالای جمعیت باعث شده برنامه های اجرایی به خوبی به مرحله اجرا درنیاید.

اما در انتخابات اخیر که بحمدالله با حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق های رای، به حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تبدیل شد، جمعیت زیاد مناطق نیروگاه و شاه ابراهیم سرنوشت انتخابات را حداقل برای نفر سوم به گونه ای غیرقابل انتظار رقم زد.

امیرآبادی کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عمده جلسات و نشست های تبلیغاتی خود را در این مناطق برگزار کرد و در برنامه های خود بار دیگر بر رفع محرومیت از این مناطق و ارایه خدمات مناسب به مردم مستضعف آن تاکید کرد.

مردم منطقه ۲ قم نیز با امید تحقق این وعده های انتخاباتی نام احمد امیرآبادی فراهانی را به عنوان یکی از سه گزینه انتخابی خود برگزیده بودند و اینگونه وی توانست در این رقابت انتخاباتی کاندیداهایی همچون بنایی و ذوالنور را پشت گذاشته و قدم در صحن بهارستان بگذارد.

اما امروز پس از اعلام نتایج انتخابات، نه تنها وظیفه امیرآبادی بلکه وظیفه همه مسوولان اجرایی و نمایندگان مردم قم می باشد که همه نیازها و عقب ماندگی های استان قم در عرصه های مختلف به ویژه مناطق محروم و روستاها را مورد توجه قرار دهند و هرچه بیشتر و بهتر برای رشد و توسعه و عمران و آبادانی این خطه مقدس گام بردارند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdce.v8nbjh8wv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
البته به لطف تبلیغات برای دادن تک رای به ایشان هم نقش داشتو بر منکر این مطلب لعنت
آسیادار
سلام
البته به شرطی که وقتی رفتن تو مجلس
و حقوق آنچنانی و مادام العمر گرفتن
یادشون نره از کجا اومدن
و کیا بهشون رای دادن
امید وارم این آقا و نه هیچ نماینده دیگه ای اینطور نباشه
انشاالله
علی عالی
1- اینطور که گفته شد غیر مترقبه و دور از انتظار نبوده است ودر نظر سنجی ها قبل از انتخابات یکی از 5نفر اول بود.2-الان وبعد از انتخابات ایشان را با نام امیرآیادی میشناسن وتاقبل از انتخابات در همه جا تاکید ایشان و طرفدارانشان -امیر آبادی فراهانی - بود که خود یک نشانه است. 3- انتقال شورای شهر به منطقه دو شهرداری وموارد دیگر ، نه در این راستا ، بلکه شاید در کمک این انتخاب بوده است خلاصه ابر وباد ومه ...... مواظب باش به غفلت نخوری!!/















ا
محمد
امیرابادی فقط درنیروگاه یکجلسه انتخاباتی گذاشت بقیه درمساجداذر زنبیل اباد شهرقائم اهل بیت بودامیرابادی درنیروگاه قبلا کارکرده بود وایشان درتبلیغات عقلایی رفتارکرد هیچ کس راتخریب نکرد درحالیکه خیلی هاایشان راتخریب کردند خداکمکش کرد