سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 52985
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتحادیه هتل‌داران استان قم:

بلوار پیامبر اعظم(ص) به مرکز هتل‌های استان قم تبدیل شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه هتل‌داران استان قم گفت: با توجه به اینکه منطقه‌ای در بلوار پیامبر اعظم(ص) به گردشگری اختصاص داده شده است باید با برنامه ریزی دقیق هرچه سریع‌تر هتل سازی در این منطقه را آغاز کنیم و بلوار پیامبر اعظم(ص) را به خیابان مرکزی هتل‌های استان قم تبدیل کنیم.
بلوار پیامبر اعظم(ص) به مرکز هتل‌های استان قم تبدیل شود
بلوار پیامبر اعظم(ص) به مرکز هتل‌های استان قم تبدیل شود

به گزارش قم نیوز، محمد تقی مستقیمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هتل چهار ستاره ملل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: پروژه‌هایی مانند پروژه هتل ملل در راستای فرمایشات رهبری و اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود که مجموعه ادارات استان قم نیز در این عرصه سرمایه گذاران را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های سرمایه گذاران دست‌گیری از جوانان بیکار جامعه است، عنوان کرد: امیدواریم با افزایش سرمایه گذاری در این عرصه‌ها شاهد بهبود وضعیت بیکاری در جامعه و رشد صنعت گردشگری در استان قم باشیم.

رئیس اتحادیه هتل‌داران استان قم افزود: با توجه به اینکه استان قم شاه‌راه ارتباطی میان 17 استان کشور است و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) نیز در این استان وجود دارد تعداد هتل‌های موجود در این استان بسیار اندک و محدود هستند.

وی با اشاره به اینکه در اوایل دهه 70 در شهر قم تنها پنج هتل وجود داشت، مطرح کرد: با عنایت مقام معظم رهبری به شهر قم و تبدیل این شهر به استان تعداد هتل‌های استان قم نیز به عدد 55 افزایش یافت.

مستقیمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه‌ای در بلوار پیامبر اعظم(ص) به گردشگری اختصاص داده شده است باید با برنامه ریزی دقیق هرچه سریع‌تر هتل سازی در این منطقه را آغاز کنیم و بلوار پیامبر اعظم(ص) را به خیابان مرکزی هتل‌های استان قم تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciw3aw.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما