سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 53510
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم خبر داد؛

میزبانی قم از مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ بانوان کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از میزبانی قم از مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ بانوان کشور خبر داد.
میزبانی قم از مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ بانوان کشور
میزبانی قم از مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ بانوان کشور
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده اظهار داشت: قم میزبان مسابقات رزمی سبک کیک بوکسینگ IKN قهرمانی زنان کشور شده است و  این دوره از مسابقات قرار است ۲۴ شهریور در مجموعه ورزشی راحله  قم برگزار شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شاهد حضور برترین‌های کیک بوکسینگ بانوان ایران خواهیم بود به طوری که برترین‌ها در اوزان مختلف در تک مسابقه به مصاف هم خواهند رفت همچنین مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی  مردان کشور روزهای ۱۹ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در سالن شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به موفقیت نمایندگان قم در مسابقات رزمی سبک نین جوتسو قهرمانی کشور در کرج  گفت: نمایندگان قم توانستند در رقابت با ۴۰۰ شرکت کننده از ۲۰ استان، صاحب ۴ مدال شوند که همه مدال‌ها برنز بود و توانمندی‌های قم در ورزش‌های رزمی را به نمایش گذاشت.

محمد زاده بیان داشت: سید محمد مهدی مهدی‌زاده در بزرگسالان - ۷۵، محسن یوسفی در جوانان -۸۵، محسن اوروجی اصل در جوانان -۶۰ و احسان هاشمی در  نونهالان -۵۰ برای قم در این مسابقات به میدان رفتند و همگی صاحب مدال برنز شدند در شرایطی که ورزش‌های رزمی دارای سبک‌های متعدد است و این، دامنه کاری هیئت ورزش‌های رزمی را وسعت داده است.

وی عنوان کرد: امیدوار به حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی هستیم به طوری که رشته پنچاک سیلات که یک رشته رزمی و برخاسته از ورزش‌های ملی کشور اندونزی است احتمالاً در بازی‌های آسیایی جاکارتا حاضر خواهد بود و ما می‌خواهیم حداقل ۲ نماینده در این مسابقات داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: زهرا شاه مرادی در بخش زنان و علی کریمی در بخش مردان برای حضور در این مسابقات شانس خوبی دارند البته ابوالفضل مرادی در بخش مردان و سمیه اسماعیل زاده در بخش زنان نیز در این رشته از استان قم دارای شانس ملی پوش شدن هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzk0k.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما