پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 53615
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ گلف استان قم:

گلف‌باز قم بر سكوي سوم ايران ايستاد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ گلف استان قم گفت: با موفقيت گلف‌باز قم در كسب مقام سوم پيكارهاي قهرماني مردان كشور افتخاری دیگر برای ورزش و گلف قم به دست آمد.
گلف‌باز قم بر سكوي سوم ايران ايستاد
گلف‌باز قم بر سكوي سوم ايران ايستاد
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: علی منفرد که یکی از بهترین‌های گلف قم است، سابقه طولانی در این رشته ورزشی دارد و از میادین مختلف کشوری و بین‌المللی نیز عنوان‌های ارزشمندی کسب کرده، در مسابقات قهرمانی کشور بار دیگر افتخار آفرین شد.

وی با اشاره به موفقیت منفرد کسب یکی از عناوین برتر مسابقات گلف مردان رده‌های سنی 40 تا 55 سال و 55 سال به بالا کشور، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون گلف، این مسابقات به مدت دو روز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم اضافه کرد: در انفرادی رقابت گلف‌بازان 40 تا 55 سال حسن کریمیان با 150 ضربه رتبه نخست را کسب کرد و قهرمان شد، عزیز شیخ‌زاده با 156 ضربه در جایگاه دوم ایستاد و علی منفرد نماینده هیأت‌ گلف استان قم با 163 ضربه به مقام سوم دست یافت.

وی سپس به نتایج بخش تیمی این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: در رده‌بندی رقابت‌های بخش تیمی، خوزستان با 484 ضربه رتبه نخست را به دست آورد، تیم هیأت‌ گلف تهران با 492 ضربه نایب‌قهرمان شد و مقام سوم با 523 ضربه به تیم اصفهان تعلق گرفت.

دلاوری خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی بخش انفرادی پیکارهای بالای 55 سال نیز داوود آشتیانی با 145 ضربه در جایگاه نخست ایستاد، عیس رحیمی با 149 ضربه دوم شد و جهانگیر مهندی با 154 ضربه به مقام سوم بسنده کرد، ضمن اینکه تهران با 456 ضربه، خوزستان با 481 ضربه و اصفهان با 531 ضربه رتبه‌های اول تا سوم بخش تیمی این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: موفقیت علی منفرد در کسب مقام سوم پیکارهای قهرمانی کشور در حالی نصیب خانواده گلف قم شد که در یک ماه اخیر شاهد افتخار آفرینی مردان و بانوان مینی‌گلف‌باز قم در مسابقات قهرمانی ایران بودیم و این سومین موفقیت ارزنده گلف قم بود.

رئیس هیأت‌ گلف استان قم در پایان اظهار کرد: تیم قم در این دوره از مسابقات با ترکیب علی منفرد، محسن جباری و علی منصوری در رده سنی 40 تا 55 سال با حریفان رقابت کرد و ناصر لسانی و تراب‌علی فاتح نیز در رده سنی 55 سال به بالا به سرپرستی معین رشیدی به میدان رفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjimei.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما