دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 53727
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم خواستار شد

مدیریت تقاضای سفرهای درون شهری اولویت کار شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم مدیریت تقاضای سفرهای درون شهری را اولویت کاری اصلی شهرداری قم دانست.
مدیریت تقاضای سفرهای درون شهری اولویت کار شهرداری قم

به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در جلسه شورای مدیران شهرداری و تودیع و معارفه برخی مدیران شهری که در سالن رضوان شهردای قم برگزار شد، با تقدیر از اعتماد شهردار قم برای حضور در جایگاه مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: امروز شهرداری دارای نقشه راه بوده و برنامه پنج ساله تدوین شده و هرکسی مسوولیت بگیرد تا حدود زیادی مشخص است که به چه اهدافی باید دست پیدا کند.
وی دومین هدف برنامه قم 1400 را روان‌سازی و متعادل سازی عبور و مرور شهری دانست و گفت: در این هدف هشت راهبرد و 24 سیاست اجرایی تدوین شده که امیدواریم با همکاری مدیران شهری بتوانیم آنها را اجرایی کنیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: با توجه به اینکه ایجاد شبکه و زیرساخت همچون بزرگراه و تقاطع غیرهمسطح بسیار پرهزینه است امیدواریم بتوانیم مدیریت تقاضای سفرهای درون شهری را جزو اولویت‌های اصلی قرار دهیم.
وی استفاده از آی‌تی برای کاهش سفرهای درون‌شهری را ضروری خواند و افزود: امیدواریم بتوانیم مطلوبیت حمل و نقل عمومی را برای مردم افزایش دهیم تا ترجیح دهند که از وسایل شخصی استفاده نکرده و به دنبال بهره‌گیری از خدمات عمومی باشند.
ذاکریان آموزش شهروندی و اصلاح رفتارهای ترافیکی را مهم خواند و اذعان کرد: یکی از بزرگترین ماموریت‌های خود را افزایش ایمنی تردد و رفت و آمد در سطح شهر می‌دانیت.
وی تصریح کرد: ترافیک در قم بیماری است که قبل از اینکه مثل تهران لاعلاج شود باید آن را درمان کرد.

 انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcd550k.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما