سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 53792
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم مطرح كرد

تأثير پروژه‌هاي تفريحي در ماندگاري مسافر

قم نيوز : قم نیوز: مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم گفت: بخشي از ماندگاري مسافر مربوط به مباحث اقامتي است و بخشي ديگر مباحث تفريحي را شامل مي‌شود و واضح است پروژه‌هاي تفريحي بسيار مي‌توانند در ماندگاري مسافر تأثيرگذار باشند.
تأثير پروژه‌هاي تفريحي در ماندگاري مسافر

به گزارش قم نیوز عیسی رضایی امروز در قم، با بیان اینکه نیاز است با حمایت مسؤولان و نمایندگان بتوانیم فعالیت‌ها را انجام دهیم اظهار کرد: اکنون در مجموع در حدود 60 پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد که بخشی از آنها هتل‌های پنج ستاره هستند سایر پروژه‌ها در حال پیگیری مراحل اداری و احداث هستند که با حمایت همه دستگاه‌ها به سرانجام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از ماندگاری مسافر مربوط به مباحث اقامتی است و بخشی دیگر مباحث تفریحی استان را شامل می‌شود. پروژه‌های تفریحی بسیار می‌توانند در ماندگاری مسافر تأثیرگذار باشند. شهر قم به پارک بازی و شهربازی مدرن و پیشرفته نیازمند است که در این بخش از سرمایه‌گذاران و کسانی که در این زمینه علاقه‌مند هستند دعوت می‌شود به سرمایه‌گذاری بپردازند تسهیلاتی نیز برای پیشبرد بهتر اهداف به آنها ارائه می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به پروژه‌هایی که میزان ماندگاری مسافر را افزایش می‌دهد گفت: باغ پرندگان و پروژه‌هایی از این قبیل ماندگاری مسافر را افزایش می‌دهد. البته زمانی که مسافر بخواهد در شهری بماند به امکانات اقامتی نیز نیاز دارد.
وی عنوان کرد: استان قم از نظر جاذبه‌های زیارتی از ظرفیت خوبی برخوردار است. وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، امامزادگان سطح استان و مراکز حوزوی و دینی میزان ماندگاری مسافر را افزایش می‌دهد.
رضایی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز خرید و تفریحی از مباحث مورد نیاز استان محسوب می‌‌شود که لازم است در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد تا ماندگاری مسافر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcf0edt.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما