پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 53926
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي بيماران خاص قم خبر داد:

بدمينتون‌باز قم به مقام سوم كشور دست يافت

قم ميزبان دارت و شطرنج بيماران خاص ايران
قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورز‌ش‌هاي بيماران خاص و پيوند اعضاء استان قم از موفقيت بدمينتون‌باز قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي كشوري و ميزباني قم از مسابقات دارت و شطرنج ايران خبر داد.
بدمينتون‌باز قم به مقام سوم كشور دست يافت / قم ميزبان دارت و شطرنج بيماران خاص ايران
بدمينتون‌باز قم به مقام سوم كشور دست يافت / قم ميزبان دارت و شطرنج بيماران خاص ايران
به گزارش قم نیوز سکینه باباخانی امروز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون ورزش های ‌بیماران خاص و پیوند اعضاء، مسابقات دو رشته تنیس روی‌میز و بدمینتون بیماران تالاسمی به میزبانی دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: دو ورزشکار در رشته بدمینتون و یک نماینده در رشته تنیس روی‌میز از هیأت‌ ورز‌ش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در این رقابت‌ها حضور یافتند و در نهایت یک عنوان سومی و نشان برنز از پیکارهای بخش انفرادی رشته بدمینتون به تیم هیأت‌ قم اختصاص یافت.

رئیس هیأت‌ ورز‌ش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: نفرات برتر مسابقات بدمینتون مردان هفتمین دوره بازی‌های بیماران تالاسمی قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که شرکت کنندگان در دو رده سنی زیر 25 سال و بالای 25 سال با یکدیگر پیکار کردند.

وی ابراز کرد: ورزشکاران 19 استان در رشته‌های بدمینتون و تنیس روی‌میز با یکدیگر رقابت کردند که در رده‌بندی نهایی پیکارهای بدمینتون رده سنی بالای 25 سال رضا ابراهیمی از خوزستان و هادی برهانی از تهران قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام سوم به میثم سعادتمند از تیم هیأت‌ قم اختصاص یافت.

باباخانی عنوان کرد: در رده سنی زیر ٢٥ سال این مسابقات امیرعباس تجرد از تیم هیأت‌ فارس به مقام قهرمانی دست یافت، حمیدرضا کرد از تیم هیأت‌ ورز‌ش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء گلستان به نشان نقره رسید و مقام سوم را علیرضا فیاضی از اردبیل به دست آورد.

وی در پایان به میزبانی قم از رقابت‌های ورزشی بیماران دیالیزی و هموفیلی کشور اشاره و اظهار کرد: رقابت‌های ورزشکاران شرکت کننده در دو رشته شطرنج و دارت به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء قم در اردوگاه یاوران مهدی (عج) جمکران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcepo8n.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما