جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 53950
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته ششم ليگ آزادگان

تيم داوري مصاف صباي قم با گل‌گهر سيرجان مشخص شد

قم نيوز : قم نيوز: كميته داوران اسامي تيم قضاوت كننده مسابقه تيم‌هاي فوتبال صباي قم و گل‌گهر سيرجان در هفته سوم ليگ دسته اول فوتبال ايران را معرفي كرد.
تيم داوري مصاف صباي قم با گل‌گهر سيرجان مشخص شد
تيم داوري مصاف صباي قم با گل‌گهر سيرجان مشخص شد
به گزارش قم نيوز جدال صبای قم با گل‌گهر سیرجان به عنوان یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، مصاف تیم‌های هشتم و شانزدهم جدول رده‌بندی است و سه امتیاز آن اهمیت فوق‌العاده زیادی برای هر دو تیم دارد.

این نخستین رویارویی تیم‌های صبای قم و گل‌گهر سیرجان است و دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که در جدول فاصله آنها پنج امتیاز است و نماینده استان کرمان در مکان هشتم جدول و نماینده فوتبال قم در رتبه شانزدهم لیگ آزادگان جای گرفته‌اند.

صبای قم و گل‌گهر سیرجان از ساعت 15:45 روز یکشنبه دوم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در حالی که دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال وحید صالحی را برای قضاوت این بازی حساس در شهر قم برگزیده است و حسین سلیمانی، رضا درویش و امید جمشیدی کمک‌های وی هستند، در شرایطی که ناظر این بازی صادق نوری معرفی شده است.

وحید صالحی قاضی دیدار صبای قم و گل‌گهر سیرجان اهل یاسوج است و برای نخستین‌بار است که بازی تیم صبای قم را لیگ دسته اول جام آزادگان قضاوت می‌کند، در حالیکه متولد سال 1357 است و در سال 1387 درجه‌ ملی داوری خود را دریافت کرده، ضمن اینکه تحصیلات وی در مقطع کارشناسی مهندسی هوا و فضا به پایان رسیده است.

تیم صبای قم در مصاف با گل‌گهر سیرجان سومین دیدار خانگی را انجام می‌دهد، در حالی که از دو بازی ‌خانگی قبل خود باخت یک بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان و تساوی یک بر یک مقابل تیم ملوان بندر انزلی را در کارنامه دارد و از سه دیدار خارج از خانه نیز دو تساوی با تیم‌های ایران‌جوان بوشهر و‌ آلومینیوم سازی اراک و باخت برابر تیم خونه به خونه بابل را کسب کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg9bs.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما