پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 53333
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ برتر فوتبال اميد ايران:

راسخ سرمربي جديد صباي قم شد

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم سرمربي جديد تيم فوتبال اميد صبا را براي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران معرفي كرد.
راسخ سرمربي جديد صباي قم شد
راسخ سرمربي جديد صباي قم شد
به گزارش قم نیوز در حالی که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه 22 شهریور ماه رسما آغاز می‌شود، صبای قم این روزها با جدیّت مشغول تمرینات آماده‌سازی برای حضور موفق در این بازی‌ها است.

این در حالی است که صبای قم چهارمین حضور در لیگ برتر فوتبال امید ایران را تجربه می‌کند و پیش از این در سال‌های 1391، 1394 و 1395 سه دوره در لیگ برتر امید حضور داشته و مربیان بومی نظیر ناصر بختیاری‌زاده، حسین گنجیان و رضا گلباشی سرمربیان این تیم بوده‌اند.

بیشترین سابقه در تیم امید صبای قم را حسین گنجیان دارد ولی امسال یک مربی جدید در راس کادر فنی این تیم قرار گرفته تا صبایی‌ها متشکل از استعدادهای فوتبال قم و چند بازیکن غیر بومی در 22 هفته لیگ برتر فوتبال امید ایران به مصاف حریفان مدعی خود بروند.

رحیم راسخ از مربیان فوتبال استان قم است که امسال با تصمیم مدیریت تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبا، به عنوان سرمربی این تیم معرفی شده است، در حالی که در فصل قبل لیگ برتر امید رضا گلباشی یکی از فوتبالیست‌های خوش‌نام استان قم این تیم را هدایت می‌کرد.

صبای قم در دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید ایران شروع بسیار خوبی با سرمربیگری رضا گلباشی داشت اما پایان آن چندان خوش نبود و صبا که چند هفته در صدر جدول رده‌بندی بود، میلیمتری با دو تیم سقوط کرده سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه، در مکان دهم جدول 12 تیمی لیگ برتر ایستاد و در این رقابت‌ها ماندگار شد.

در بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران 12 تیم حضور دارند که به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در مدت 22 هفته برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، در حالی که دیدارهای هفته نخست چهارشنبه 22 شهریور برگزار می‌شود و صبا از ساعت 17:15 دقیقه این روز در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان نفت اهواز است و 28 شهریور به میهمانی البدر بندر کنگ می‌رود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgww9n.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما