شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 53971
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم:

مسابقات قهرمانی 3 رده سنی تکواندو در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم از رقابت تکواندوکاران مدعی کسب عناوین برتر سه رده سنی به میزبانی خانه تکواندو قم خبر داد.
مسابقات قهرمانی 3 رده سنی تکواندو در قم برگزار می‌شود
مسابقات قهرمانی 3 رده سنی تکواندو در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدعلی خیرخواه‌علوی امروز اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های سه رده سنی تکواندو قهرمانی استان قم با هدف شناخت استعدادها و برترین‌های این گروه‌های سنی انجام می‌شود تا در اعزام‌های آتی به مسابقات کشوری دست کادر فنی تیم‌های این سه رده باز باشد.

وی ادامه داد: مسابقات تکواندو پسران قهرمانی استان قم در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان روز 28 مهر ماه برگزار می‌شود و تکواندوکاران رده کمربند سبز و آبی برای کسب عناوین برتر رقابت می‌کنند، در حالی که مهلت ثبت‌نام از علاقمندان حضور در این مسابقات تا 22 مهر ماه است.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای این مسابقات نیز اشاره و ابراز کرد: رقابت‌های رده سنی خردسالان با عنوان غنچه‌های تکواندو ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال 1387 به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده شهر قم برگزار می‌شود.

وی افزود: متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1384 در رده سنی نونهالان با عنوان شکوفه‌های تکواندو رقابت می‌کنند، ضمن اینکه پیکارهای رده سنی نوجوانان با عنوان آینده‌سازان تکواندو ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 به انجام خواهد رسید.

خیرخواه‌علوی سپس به فراخوان جذب و تکمیل تیم اعزامی قم به لیگ برتر تکواندو اشاره و بیان کرد: این لیگ طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو با عنوان جام خلیج‌فارس در رده سنی جوانان و بزرگسالان به انجام می‌رسد و به منظور تشکیل تیم، از بازیکنان مستعد و علاقمند برای حضور در تمرینات دعوت شده است.

وی همچنین به قضاوت داوران قمی در مسابقات کشوری مختلف اشاره و بیان کرد: استاد هادی نادری از داوران شایسته استان قم برای داوری رقابت‌های لیگ نونهالان کشور دعوت شد، ضمن اینکه استاد مرضیه احمدی به نمایندگی از بخش بانوان در لیگ تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان دختر کشور قضاوت کرد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcezo8n.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما