چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 54177
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تاكيد كرد

ضرورت تلاش براي افزايش دغدغه مندي مردم در حوزه امنيت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اهميت حفظ سرمايه‌هاي اجتماعي در راستاي ارتقاء شاخص‌هاي امنيت کرد: تلاش براي افزايش دغدغه مندي مردم در اين حوزه ضروري است.
ضرورت تلاش براي افزايش دغدغه مندي مردم در حوزه امنيت
ضرورت تلاش براي افزايش دغدغه مندي مردم در حوزه امنيت
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه توسعه مشارکت مردمی در نظم و امنیت عمومی که با حضور فرماندهان نیروی انتظامی در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت به عنوان زیرساخت اساسی توسعه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مجموعه عوامل امنیتی و اطلاعاتی در کشور شاهد ثبات هستیم.

وی حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از قدرت نظامی کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: مقوله امنیت مورد تاثیر مولفه ی نظامی است.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی مهمترین نقش را در مقوله امنیت داخلی ایفا می‌کنند افزود: ارتقاء نظم و امنیت نیازمند توجه به حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در کنار رعایت مسائل اطلاعاتی و امنیتی است.

صادقی با اشاره به کمک‌های خیرین در مباحث مختلف از جمله مدرسه سازی و بهداشت و درمان گفت: امیدواریم در حوزه امنیت با عمومی شدن دغدغه مندی و حضور و مشارکت فعال مردم شاهد رشد و ترقی شاخص‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5f0k.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما