سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 55263
منبع : خبرگزاری فارس
دبير كل اتحاديه بين‌المللي نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگري مطرح كرد

آگاه‌سازي عمومي برای حمايت از ملت فلسطين در فضاي مجازي

قم نيوز : قم نیوز: دبير كل اتحاديه بين‌المللي نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگري گفت: با استفاده از فضاي مجازي به آگاه‌سازي عمومي در زمينه معضلات اشغال و اشغالگري و در راس آن حمايت از ملت فلسطين پرداخته مي‌شود كه مخاطبان اصلي اين برنامه كودكان، نوجوانان و جوانان هستند.
آگاه‌سازي عمومي برای حمايت از ملت فلسطين در فضاي مجازي
آگاه‌سازي عمومي برای حمايت از ملت فلسطين در فضاي مجازي
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم رحیمیان ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدره اظهار کرد: این اجلاسیه 13 مهر امسال در تهران برگزار شد و حاوی پیام دلگرمی برای جبهه مقاومت و تبعیض نژادی علیه رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که تصاویر شهادت محمد الدره را پاک کند ولی نتوانست نحوه به شهادت رسیدن این کودک را انکار کند و همه جای دنیا پخش شد.

رحیمیان به هدف برگزاری اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و گفت: هدف این اجلاس نمایش مظلومیت نوجوانان فلسطینی در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بود البته در نظر داریم این اجلاس به صورت سالیانه برگزار شود.

وی با اشاره به نامگذاری 9 مهر امسال با عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی عنوان کرد:‌ برنامه‌ریزی شده به این مناسبت هر سال اجلاسی برگزار شود و کشورهای عضو نیز، متقاضی برگزاری اجلاس هستند.

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به اهداف اتحادیه حمایت از کودکان فلسطینی گفت: فعالیت این اتحادیه با هدف آگاه‌سازی عمومی اشغال و اشغالگری در دستور کار قرار گرفته و در برابر سکوت جوامع بین المللی و بی‌تفاوتی دولت‌ها و سانسور رسانه‌ها اتحادیه فضای مجازی را فرصت مناسبی می‌داند.

وی عنوان کرد: بیش از 40 کشور به عضویت این اتحادیه درآمدند و هدف عمده این است که از طریق فضای مجازی معضلات اشغال و اشغالگری اطلاع‌رسانی شود که در رأس آن حمایت از ملت فلسطین است که این حرکت به پشتیبانی مراجع تقلید نیاز دارد.

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به گستردگی اعضا در کشورهای عضو گفت: فضای مجازی فرصتی برای انتقال و آگاه‌سازی عمومی با توجه به سکوت مجامع بین‌المللی، بی‌تفاوتی دولت‌ها و سانسور خبری است و با استفاده از این فضا به آگاه‌سازی عمومی در زمینه معضلات اشغال و اشغالگری و در رأس آن حمایت از ملت فلسطین پرداخته می‌شود که مخاطبان اصلی این برنامه کودکان، نوجوانان و جوانان هستند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcaeunm.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما