جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 56505
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم:

از بازی سنگ و دعوا یک امتیاز با ارزش گرفتیم / بازیکنان صبا از سپاهان ترسیده بودند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: از بازی سنگ و دعوا در اهواز یک امتیاز شیرین در پایان جدال با تیم نفت اهواز گرفتیم.
از بازی سنگ و دعوا یک امتیاز با ارزش گرفتیم / بازیکنان صبا از سپاهان ترسیده بودند
به گزارش قم نیوز محسن یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از نتیجه به دست آمده در دیدار حساس تیمش برابر نفت اهواز از هفته دوم لیگ برتر نوجوانان ایران ابراز رضایت کرد و افزود: بازی بدون گل مساوی شد و به نظر من در دیداری که در آن سنگ و دعوا بود نتیجه خوبی گرفتیم.
وی  خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان نفت اهواز حریف بسیار خوب و قدری بود ولی ما شانس بردن آنها را داشتیم‏، به ویژه در دقیقه 85 این مسابقه که توپ مهاجم تیم ما را دروازه‌بان تیم نفت از کنج دروازه تیمش بیرون کشید، و الا کارشان را ساخته بودیم.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم اضافه کرد: با این تساوی بار دیگر روحیه و انگیزه برای حضور موفق در دیدارهای آتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به اردوی تیم ما بازگشت و قطعا در هفته سوم برای کسب نخستین برد این فصل به میدان می‌رویم.
وی ابراز کرد: در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان ایران در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم امید گناوه خواهیم بود، ضمن اینکه در بازی هفته چهارم باید خودمان را برای یک مسابقه بسیار سخت و حساس مقابل یکی از شانس‌های قهرمانی این فصل یعنی فولاد خوزستان آماده کنیم.
یزدی راجع به باخت تیمش در هفته نخست فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز توضیح داد و گفت: واقعا باخت غیر منتظره‌ای بود و هرگز تصور اینکه در خانه با این نتیجه مغلوب شویم را نداشتیم.
وی تصریح کرد: باید اعتراف کنم که بچه‌های ما مورد تاثیر اسم بزرگ سپاهان قرار گرفته و ترسیده بودند، انصاف آنها هم از لحاظ فیزیکی خیلی از ما بالاتر بودند، اما از نظر فوتبالی اختلاف ما سه گل نبود ولی از لحاظ مدیریتی و شکل و شمایل تیم 10 بر از ما جلوتر بودند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcammnm.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما