يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 59413
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره پيش‌بيني و تحقيقات اداره‌كل هواشناسي استان قم خبر داد

كاهش دماي استان قم به 12ـ درجه

قم نيوز : رئيس اداره پيش‌بيني و تحقيقات اداره‌كل هواشناسي استان قم گفت: دماي استان فردا شب به 12ـ درجه سانتي گراد كاهش پيدا مي‌كند.
كاهش دماي استان قم به 12ـ درجه
كاهش دماي استان قم به 12ـ درجه
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت هوای استان قم اظهار کرد: هنوز در بخشی از نقاط استان به صورت پراکنده شاهد بارش هستیم البته این وضعیت تا بعد از ظهر امروز به صورت پراکنده ادامه دارد و از اوایل امشب به تدریج از ابرها کاسته می‌شود و دمای هوا افت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امشب در سردترین ساعات دما به 6ـ تا 7ـ درجه سانتی گراد می‌رسد و در بخش‌ها نیز ممکن است دما 10ـ تا 11ـ درجه سانتی گراد کاهش داشته باشد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه اکنون دمای هوای قم صفر درجه سانتیگراد است و سلفچگان و کهک به دمای زیر صفر رسیده است گفت: میزان بارش‌ها دیشب برای ایستگاه شکوهیه و قم 17 میلی‌متر بوده و در شهر قم 15 میلیمتر، سلفچگان 11 میلی‌متر و کهک 10 میلی‌متر بارش گزارش شده است.

وی عنوان کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده شاهد روند کاهش دما باشیم و فردا دمای هوا از دو درجه سانتی گراد گرمتر نمی‌شود و فردا شب دمای شهر قم به 12ـ می‌رسد و از فردا در سطح استان شاهد یخبندان هستیم.

قاضی یادآور شد: افزایش ابر برای روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود و چهارشنبه و پنجشنبه هوا صاف است و از روز چهارشنبه روند افزایش دما آغاز می‌شود البته سرمای هوا تا پایان هفته ماندگار است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfabs.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما