سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 6312

پاسداشت فاطمیه پاس داشتن ولایت مداری و ارزش هاست

قم نيوز : قم نیوز: مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا در پیامی آورده است: پاسداشت فاطمیه پاس داشتن ولایت مداری و ارزش هاست.
پاسداشت فاطمیه پاس داشتن ولایت مداری و ارزش هاست
به گزارش قم نیوز، در این پیام آمده است: آنچه امروز اهمیت فراوان دارد لزوم پاسداشت فاطمیه و احیای نام و سیره صدیقه‌طاهره فاطمه‌زهرا است.

این مركز دینی در پیام اضافه كرده است: پاسداشت فاطمیه، پاسداشت خوبی‌ها، كرامت‌های انسانی‌، ولایت‌مداری، دین‌باوری و سرانجام شعائر الهی است از این رو باید كوشید تا در ایام شهادت آن بانوی بزرگوار، معرفت و محبت عموم مردم را به ایشان بیشتر ساخت.

در ادامه این پیام آمده است: سالروز شهادت حضرت صدیقه‌طاهره فاطمه‌الزهرا همواره یادآور سیره نیكو و مجاهده خستگی ناپذیر آن بانوی مكرمه اسلام است.

این پیام با تاكید بر اینكه دختر پیامبر اسلام همواره سر‌مشق نیكویی برای زنان و مردان عالم است، گفت: آن بانوی بزرگ اسلام دختری نمونه و بی‌همتا برای پیامبر گرامی اسلام‌، همسری فداكار برای امیر‌المومنین علی‌ و مادری دلسوز برای امام حسن و امام حسین‌ و دیگر فرزندان خود بود و توانست در هر سه نقش سرمشق ماندگار برای بشریت باشد.

در این پیام اشاره شده است: با آنكه دختر گرامی پیامبر بود و در میان مسلمانان از جایگاه ویژه برخوردار بود از كار و تلاش فراوان در خانه ابایی نداشت و با آنكه مقرب درگاه الهی بود آنقدر در محراب به عبادت مشغول شد كه پای مباركش تورم كرد.

در ادامه پیام آمده است: از ویژگی‌های درس‌آموز زندگانی صدیقه طاهره ولایت‌مداری و تلاش برای احیای نام ولایت و امامت در جامعه بود.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: چنین است كه زندگانی كوتاه اما پر‌بركت آن بانو سرمشقی برای همگان در دفاع از ارزش‌ها و ولایت‌مداری شد و جلوه‌هایی از آن حركت عظیم در خطبه شیوای آن حضرت در مسجد شهر مدینه هویدا است.

در پایان پیام آمده است: طلاب، اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت صدیقه‌كبری فاطمه‌زهرا آحاد ملت شریف ایران و مسلمانان جهان را به احیای نام و سیره و خطبه‌ گران‌سنگ آن حضرت و شركت در محافل سوگواری و عزاداری دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.f092yt0sxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما