پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 63209
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم خبر داد:

آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی جهت ایام نیمه شعبان

قم نيوز : شهردار منطقه یک قم از آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی (عج) جهت ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: این پارکسوار ظرفیت پارک بیش از 7500 دستگاه خودروی سواری و اتوبوس را دارا می باشد
آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی جهت ایام نیمه شعبان
آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی جهت ایام نیمه شعبان
شهردار منطقه یک قم از آماده سازی پارکسوار یاوران مهدی (عج) جهت ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: این پارکسوار ظرفیت پارک بیش از 7500 دستگاه خودروی سواری و اتوبوس را دارا می باشد
به گزارش قم نیوز مهدی اصفهانیان مقدم با توجه به آغاز جشنهای نیمه شعبان، بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه نیروها و تجهیزات این منطقه در پارکسوار یاوران مهدی(عج) و بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) مستقر شده و به خدمات رسانی به شهروندان و زائرین مسجد مقدس جمکران خواهد پرداخت.
شهردار منطقه یک قم با اشاره به اینکه پارکسوار یاوران مهدی(عج) ظرفیت پارک بیش از 7500 دستگاه خودرو سواری و اتوبوس را دارا می باشد، افزود: در حال حاضر واحد ترافیک منطقه به همراه خدمات شهری مشغول پاکسازی و آماده سازی محل بوده و عملیات خط کشی ، نصب داربست و نصب علائم ترافیکی به زودی انجام خواهد شد.
اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در ستاد خدمات رسانی این منطقه امکانات رفاهی شامل جایگاه شارژ تلفن همراه، محل استراحت آقایان و بانوان، نمازخانه، محل گمشدگان، سرویس های بهداشتی، آب شرب آشامیدنی، و ... در نظر گرفته شده است که حداکثر رضایتمندی زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان فراهم گردد.
وی افزود: علاوه بر آذین بندی میادین و شوارع سطح منطقه و نصب پرچم‌های الوان و ریسه های رنگی، در بوستان های مهدی (عج)، هاشمی، معلم و بهاره که مسیر تردد مسافرین و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان می باشند نیز اقداماتی انجام شده تا حداکثر خدمات رسانی مطلوب ارائه گردد.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjh8em.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما