چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 63763
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله علوی گرگانی: آثار و ابعاد شخصیتی علمای بزرگ به مردم معرفی شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: باید تلاش شود آثار شخصیت‌های برجسته منتشر شده و دراختیار مردم قرار داده شود تا از آن‌ها استفاده کنند.
آثار و ابعاد شخصیتی علمای بزرگ به مردم معرفی شود
آثار و ابعاد شخصیتی علمای بزرگ به مردم معرفی شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسوولین تخت فولاد اصفهان، با بیان نکاتی از روز آخرت، گفت: خداوند، بهشت را برای مومنان و متقین محیا کرده است، و هر چیزی که به انسان داده می‌شود، با توجه به اعمال او است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه گمان نکنید جزای انسان بدون حساب است، اظهار کرد: به هرکس به انداه عمل او، پاداش داده می‌شود، هرکس عملی نشان دهد، مطابق آن اجر داده می‌شود.

وی با اشاره به علمای بزرگی که در راه اطاعت از خدا رنج کشیده اند، ادامه داد: این افراد هرچه را خدا دستور می‌دهد، با جان خود دریافت می‌کردند، وبه انجام آن‌ها می‌پرداختند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه دنیا مزرعه آخرت است، گفت: هرچه در آخرت بدست می‌آورید، از همین دنیا بدست آورده‌اید، چنین روزی در پیش روی همه است، پس حواسمان باید باشد فریب این دنیا را نخوریم.

وی با بیان اینکه در تخت فولاد اصفهان چه افراد و شخصیت‌های بزرگی دفن شده‌اند، ادامه داد: باید از آن‌ها درس بگیریم، زیرا این افراد بزرگانی هستند، که باید از احوالات آن‌ها استفاده کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به قدمت استان اصفهان، اظهار کرد: این شهر، دارای علم و علمای شاخصی است، باید در این شهر سرمایه گذاری کرد، وشخصیت این افراد به مردم معرفی شوند.

آیت الله علوی گرگانی در پایان گفت: سعی کنید آثار این شخصیت‌ها را منتشر کنید، و دراختیار مردم قرار دهید، تا از آن‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexf8p.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما