دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 65544
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

رقابت كاراته‌كاهاي قم در ليگ كاراته‌وان

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: كاراته‌كاهاي قم روزهاي پاياني هفته جاري در مسابقات نخستين دوره ليگ كاراته‌وان به ميدان مي‌روند.
رقابت كاراته‌كاهاي قم در ليگ كاراته‌وان
رقابت كاراته‌كاهاي قم در ليگ كاراته‌وان
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: رقابت‌های نخستین دوره لیگ کاراته‌وان ایران در هر دو بخش دختران و پسران برنامه‌ریزی شده و با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون کاراته روزهای هفتم و هشتم تیر ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه هفتم تیر ماه مسابقات بخش دختران و یک روز بعد رقابت‌های پسران به انجام می‌رسد، در حالی که ورزشگاه شهید همت میزبانی این پیکارها را بر عهده دارد و پیکار دختران کاراته‌کا از ساعت 9 صبح با کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان آغاز می‌شود.

رئیس هیأت کاراته استان قم بیان کرد: مسابقات اوزان منهای 42، 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم بخش کومیته دختران در نوبت صبح و پیکارهای اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم در نوبت عصر به انجام می‌رسد تا قهرمانان این اوزان مشخص شوند.

وی به برنامه پیکارهای روز جمعه هشتم تیر ماه نیز اشاره و عنوان کرد: نحوه برنامه‌ریزی رقابت‌های بخش دختران در مسابقات پسران نیز اجرا می‌شود و ابتدا شاهد رقابت پسران در کاتای انفرادی و تیمی نوجوانان و جوانان خواهیم بود و سپس مسابقات کومیته برگزار می‌شود.

برخوردار عنوان کرد: پسران در اوزان منهای 47، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم نوبت صبح و اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم نوبت عصر برای رسیدن به مدال‌های طلا، نقره و برنز نخستین دوره لیگ کاراته‌وان ایران به روی تاتامی می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: وزن‌کشی مسابقات صبح روز برگزاری رقابت‌ها و از ساعت 7:30 تا هشت صبح با ثبت‌نام کاتا، از ساعت هشت تا 10 صبح برای رده سنی نوجوانان و از ساعت 10 تا 12 برای جوانان با یک کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdok09.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما