پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 67254
منبع : خبرگزاری فارس
در 3 رشته مسابقات نونهالان ايران

دختران دووميداني‌كار قم با كسب 4 مدال درخشيدند

قم نيوز : دختران دووميداني‌كار استان قم با كسب چهار مدال رنگارنگ در رقابت‌هاي دووميداني قهرماني رده سني نونهالان كشور عملكرد موفقي از خود به نمايش گذاشتند.
دختران دووميداني‌كار قم با كسب 4 مدال درخشيدند
دختران دووميداني‌كار قم با كسب 4 مدال درخشيدند
به گزارش قم نیوز مسابقات مرحله نخست لیگ دوومیدانی نونهالان قهرمانی کشور ویژه متولدین اول فروردین ماه 1383 تا پایان سال 1384 در حالی به انجام رسید که دختران دوومیدانی‌کار قم یکی از دوران موفق حضور در این رقابت‌ها را به نام قم ثبت کردند.

در این مسابقات تیم دختران دوومیدانی‌کار نونهال قم در منطقه دو با تیم‌های توابع تهران، البرز، مرکزی و قزوین به رقابت پرداخت و سرانجام در رشته‌های مختلف موفق به کسب چهار مدال شامل یک نشان نقره و سه مدال برنز شد تا عملکردی مثبت از خود بر جای بگذارد.

این در حالی است که ترکیب تیم اعزامی دختران استان قم به مسابقات نونهالان منطقه دو کشور کشور را لیلا خدری در رشته‌های 400 متر و رله امدادی، فاطمه سلیمانی و زهرا صفایی در ١٠٠ متر با مانع، ریحانه جعفری در ١٠٠ متر و رله امدادی، مائده مروتی در پرش طول، مریم عزیزی و فاطمه حسینی در پرتاب وزنه، مبینا چراغی و فاطمه حیاتی در  ١٠٠ متر و رله امدادی تشکیل می‌دادند.

این تیم به مربیگری فاطمه فخار به مصاف حریفان خود رفت، در حالی که سرپرستی تیم را زهره شهبازی بر عهده داشت و چهار مدال در رشته‌های 100 متر با مانع، 100 متر و پرتاب وزنه به دست آورد، در شرایطی که تنها نقره‌ای تیم هیأت قم در این رقابت‌ها زهرا صفایی بود.

در این مسابقات زهرا صفایی به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره ماده ١٠٠ متر با مانع دست یافت، فاطمه سلیمانی در رشته ١٠٠ متر با مانع مقام سوم و نشان برنز را کسب کرد و همین موفقیت در رشته 100 متر نصیب فاطمه حیاتی شد، ضمن اینکه فاطمه‌سادات حسینی در رشته پرتاب وزنه سومین مدال برنز را برای تیم قم به ارمغان آورد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdox09.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما