سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 69750
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کبدی قم خبر داد؛

آغاز رقابت کبدی کاران قمی در مسابقات ساحلی کشور

قم نيوز : رئیس هیئت کبدی استان قم از آغاز رقابت کبدی کاران قمی در مسابقات ساحلی کشور خبر داد.
آغاز رقابت کبدی کاران قمی در مسابقات ساحلی کشور
آغاز رقابت کبدی کاران قمی در مسابقات ساحلی کشور
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار داشت: مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و تیم کبدی استان قم نیز امسال در این رقابت‌ها حاضر است و همانند سال‌های گذشته، قم در بخش ساحلی رشته کبدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: رقابت کبدی کاران قمی از امروز در مسابقات کبدی ساحلی کشور آغاز می‌شود و تیم کبدی قم در گروه یک این مسابقات با تیم‌های آذربایجان غربی، حمل و نقل خلیج فارس و کلات همگروه است و در دور گروهی ۳ مسابقه برگزار می‌کند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: مسابقات کبدی ساحلی کشور در ۸ گروه برگزار می‌شود که برخی گروه‌ها ۳ تیمی و برخی گروه‌ها ۴ تیمی هستند و از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم این مسابقات صعود می‌کنند و تیم قم امید زیادی به صعود از مرحله گروهی دارد.

رشیدی بیان داشت: در سال‌های اخیر روی کبدی در قم سرمایه گذاری کرده‌ایم و تعداد ورزشکار و باشگاه‌های ما افزایش یافته اما هنوز به نتیجه دلخواه دست پیدا نکرده‌ایم و عزمی جدی برای یافتن مشکلات و حل آن‌ها وجود دارد که در این زمینه بیکار ننشسته‌ایم.

وی عنوان کرد: کبدی قم به جذب و پرورش مربیان جوان و کارآمد و به روز نیاز دارد و تمرکز ما بر تقویت در بخش دانش مربیگری قرار داده خواهد شد تا از این طریق بتوانیم هم در موضوع جذب کبدی کار موفق‌تر باشیم و هم آموزش باکیفیت‌تری به کبدی کاران ارائه دهیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzu93.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما