پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 6992
رشیدی خبر داد:

برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی، قم به عنوان میزبان رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور معرفی شد.
برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در قم
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی  اظهار کرد: این هیئت با داشتن رشته‌ها و سبک‌های متعدد به عنوان زیر مجموعه خود در طول سال هم اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های قهرمانی کشور دارد و هم اینکه میزبانی‌های زیادی در قم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع تمام تلاش ما این است که در راستای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش‌های رزمی در بین جوانان علاقمند به این رشته‌ها در قم، هم در بخش آموزش و هم در بخش قهرمانی به صورت همزمان فعالیت‌های خود را به شکل جدی و مستمر انجام دهیم.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: با توجه به فعال بودن رشته‌هایی نظیر کیک بوکسینگ، کوبودو، جوجیتسو، ووینام و چندین رشته زیر مجموعه دیگر، در حال حاضر هیئت ورزش‌های رزمی در استان قم یکی از پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقع اگر فوتبال به عنوان یک رشته همه‌گیر و پر طرفدار در قم وجود نداشت، هیئت ورزش‌های رزمی دارای بیشترین آمار ورزشکار بیمه شده بود،‌ با این شرایط تلاشی جدی در حال انجام است تا بتوانیم همچنان در مسیر پیشرفت این هیئت فعالیت کنیم.

رشیدی در ادامه در خصوص رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور که قرار است به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شود، اضافه کرد: در واقع پس از اعلام آمادگی که هیئت ورزش‌های رزمی قم به فدراسیون داشت، قرار است این دوره از رقابت‌ها در سبک WKA در قم برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات میزبان برترین‌های کشور در این سبک خواهیم بود، ابراز داشت: کیک بوکسینگ کاران شرکت کننده در این دوره از پیکارها، برای کسب عناوین برتر در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان داشت: بر این اساس کیک بوکسینگ‌کاران مدعی قهرمانی کشور در قم، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان،‌ جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی قم با یکدیگر پیکار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس زمان بندی مشخص شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، این هیئت در روزهای ۲۱ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله قم از کیک بوکسینگ‌کاران استان‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

رشیدی در خصوص ترکیب تیم کیک بوکسینگ قم برای حضور در این رقابت‌ها تصریح کرد: همانگونه که می‌دانید قم از استان‌های مطرح در این رشته ورزشی است و ما این توانمندی را داریم که در تمام رده‌های سنی بهترین نفرات خود را اعزام کرده و مدعی قهرمانی باشیم.

وی یادآور شد: تیمی قوی متشکل از چهره‌های مطرح کیک بوکسینگ قم در حال حاضر زیر نظر مربیان خود مشغول برگزاری تمرینات و برنامه‌های آماده سازی هستند تا بتوانیم از فرصت میزبانی برای کسب عنوان قهرمانی بهره ببریم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.wn-t23nwiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما