پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 8017
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی قم خبرداد:

رقابت رزمی‌کاران قم در 4 رده سنی

قم نيوز : قم نیوز: ‌دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم خبر داد.
رقابت رزمی‌کاران قم در 4 رده سنی
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی اظهار کرد: هیئت‌ ورزش‌های استان قم در راستای توسعه قهرمانی این رشته ورزشی علاوه بر اعزام‌های مختلف به رقابت‌های قهرمانی کشور، در مناسبت‌های مختلف سال اقدام به برگزاری مسابقات استانی می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان در سبک‌ها و رشته‌های مختلف در حالی صورت می‌گیرد که مربیان ما در تمام رشته‌ها علاوه بر قهرمان پروری سعی در شناخت استعدادهای بالقوه این ورزش جذاب و پرطرفدار دارند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: در هیئت ورزش‌های رزمی رشته‌های مختلف نظیر ووینام، جوجیتسو، کیک بوکسینگ، کوبودو و چند سبک دیگر فعال هستند اما این بار رقابت‌های قهرمانی قم در رشته کیک بوکسینگ WKA برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام شرکت در این دوره از رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم تا ساعت ۲۲ پنجشنبه بیست و دوم تیر ماه در نظر گرفته شده است و مسابقات از صبح روز جمعه بیست و سوم تیر رسما آغاز خواهد شد.

رشیدی ابراز داشت: رقابت‌های این دوره کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها در مجموع در ۴۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: پیکارهای رده سنی نونهالان کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم در اوزان ۲۵، ۲۸، ۳۱، ۳۴، ۳۸، ۴۲، ۴۶، ۵۰ و به اضافه ۵۰ کیلوگرم برگزار می‌شود و قطعا شاهد رقابت نزدیک و تماشایی بین رزمی‌کاران مدعی خواهیم بود.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد:‌ این در حالی است که پیش بینی ما از رقابت‌های رده سنی نوجوانان نیز مسابقاتی تماشایی خواهد بود، در حالی که شرکت کنندگان در این رده سنی نیز در ۹ وزن با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

وی عنوان داشت: بر این اساس رقابت‌های رده سنی نوجوانان کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم در اوزان منهای ۳۵، ۳۸، ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۴،‌۵۸، ۶۲ و به اضافه ۶۲ کیلوگرم برگزار می‌شود تا برترین‌های این رده سنی مشخص شوند.

رشیدی بیان کرد: در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز‌ مدعیان در ۱۱ وزن به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد:‌ در رده سنی جوانان رقابت‌ مدعیان در اوزان منهای ۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۵/۶۳، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم برگزار می‌شود و در این رده سنی متولدین سال ۱۳۷۲ به بالا شرایط شرکت در مسابقات را دارند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان داشت: مسابقات رده سنی بزرگسالان کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم نیز در رده‌های سنی ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۵/۶۳، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۱، ۸۶، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.zn6t23nvqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما