شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 6672
رشیدی:

قهرمانان زیادی را به تیم‌های ملی معرفی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: هیئت ورزش‌های رزمی در کنار فوتبال دارای بیشترین آمار ورزشکار سازمان یافته در قم است و در سال جدید نیز قهرمانان زیادی از این هیئت به تیم‌های ملی معرفی خواهند شد.
قهرمانان زیادی را به تیم‌های ملی معرفی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی اظهار کرد: ورزشکاران فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رشته‌های متعدد زیر مجموعه این هیئت اعم از جوجیتسو، کوبودو، ووینام، کیک بوکسینگ و چندین رشته دیگر به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با اینکه فوتبال در تمام نقاط کشور مخاطبان زیادی بوده و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و ورزش اول قم از نظر آمار ورزشکار سازمان یافته است، اما هیئت ورزش‌های رزمی تلاش می‌کند رکورد ورزشکار سازمان یافته را به خود اختصاص دهد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ادامه داد: ورزشکاران این هیئت در سال گذشته موفق به کسب مدال از رقابت‌های ووینام، کیک بوکسینگ جهانی و بین‌المللی در کشورهای ویتنام، ترکیه و آذربایجان شدند و هیئت ورزش‌های رزمی را به عنوان هیئت‌های موفق در ورزش قم معرفی کردند.

وی یادآور شد: از جمله هیئت‌هایی هستیم که در سال‌های اخیر قهرمانان زیادی را به ورزش قم و کشور معرفی کرده‌ایم و امسال نیز با تمام توان خود به دنبال این هستیم تا با کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های آسیایی، بین‌المللی و جهانی باز هم پرچم ایران را بالاتر از مدعیان این رشته ببینیم.

رشیدی اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئولان فدراسیون به زیر ساخت‌ها و از همه مهم‌تر حمایت از هیئت‌های استان‌ها در بحث قهرمان پروری، روز به روز ورزش رزمی قم جایگاه خود را در رقابت‌های مختلف ورزشی بالاتر خواهد دید، ضمن اینکه امیدواریم در کنار موفقیت‌های چند سال اخیر، ورزشکاران توانمند رزمی قم بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو کسب کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه ورزش‌های رزمی قم پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند دیگر رزمی کاران سایر استان‌ها به راحتی نمی‌توانند از سد رزمی کاران قم عبور کنند و قطعا در مسابقات مختلف سال جاری نیز تیم‌های مختلف هیئت رزمی استان قم با ترکیبی از بهترین‌ها و برای کسب بهترین مدال وارد میدان خواهند شد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تاکید کرد: حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی کشور در سال جاری بیش از سال‌های قبل برای ما مهم است و امیدوارم با گزینشی که برای هر اعزام از بین برترین‌های استان داریم، شاهد حضور موفق آنها در مصاف با رقبای خود باشیم.

وی یادآور شد: استان قم در ورزش رزمی در بخش بانوان نیز توانمندی‌های زیادی دارد و سال گذشته خانم‌ها پریسا حیدری و خدیجه رضایی موفق به کسب دو مدال طلا و نقره از مسابقات جهانی ووینام در کشور ویتنام شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.mqea2bqeila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما