پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 72069
منبع : خبرگزاری تسنیم

موفقیت در جنگ نرم نیازمند نیروهای متخصص در سازمان‌های دینی است

قم نيوز : مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای موفقیت در جنگ فرهنگی دشمن باید نیروهای توانمند و متخصص و مجاهد در سازمان های فرهنگی داشته باشیم.
موفقیت در جنگ نرم نیازمند نیروهای متخصص در سازمان‌های دینی است
موفقیت در جنگ نرم نیازمند نیروهای متخصص در سازمان‌های دینی است
به گزارش قم نیوز جاوید در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت:روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می کند فعالیت های همه اداره کل ها را مورد بررسی قرار داده و به آنها بپردازد.

وی افزود: جنگ امروز جنگ روایت‌هاست. روایت ها هستند که با یکدیگر پنجه در پنجه می اندازند. روایت از خود به خود، از خود به دیگری و از دیگری به خودبرای موفقیت در این جنگ باید به لوازم آن مجهز شویم.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برای موفقیت در جنگ فرهنگی دشمن باید نیروهای توانمند و متخصص و مجاهد در سازمان های فرهنگی داشته باشیم، در دوره جدید با توجه به سیاست های حجت الاسلام قمی، روابط عمومی 30درصد از توان خود را به انتقال داده و اخبار اختصاص می‌دهد و 70درصد ظرفیتش را خرج دریافت و پردازش داده از سراسر کشور خواهد کرد.

  وی عنوان کرد: اگر با بدنه جامعه ارتباط برقرار نکنیم،در زمینه های مختلف به موفقیت دست پیدا نمی کنیم، روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کانالی بین سازمان و مردم است و در این زمینه باید اطلاعات لازم را گرفته و با پردازش و صورت‌بندی آن به ادارات کل و سازمان تبلیغات اسلامی کمک کند.

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: برای توانمندسازی روابط عمومی های استانی سازمان تبلیغات اسلامی جلسات مشترکی با این عزیزان برگزار می شود و برای ارتباط مستمر بر اساس الگوی منطقه ای عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnz05.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما