شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 7452

حضور تیم ملی کاراته در کاراته وان اندونزی

قم نيوز : کاراته‌کای ملی‌پوش قم گفت: رقابت‌های کاراته وان اندونزی از سری رقابت‌های معتبر جهان است که از سوی فدراسیون جهانی کاراته در روزهای سوم و چهارم تیرماه در جاکارتا برگزار خواهد شد.
حضور تیم ملی کاراته در کاراته وان اندونزی
به گزارش قم نیوز، امیر مهدی‌زاده امروز اظهار کرد: در شش اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور با انگیزه ظاهر شدم و خوشبختانه وضعیت خوبی از نظر روحی و جسمانی دارم و می‌خواهم با تمام توان در پیکارهای کاراته وان اندونزی با حریفان رقابت کنم.

وی ادامه داد: رقابت‌های کاراته وان اندونزی از سری رقابت‌های معتبر جهان است که از سوی فدراسیون جهانی کاراته در روزهای سوم و چهارم تیرماه در جاکارتا برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان که آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود در این رقابت‌ها به روی تاتامی می‌رود.

ملی پوش وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بیان کرد: با توجه به اینکه پیکارهای کاراته وان تقریبا سه هفته پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، من و سایر کاراته‌کاهای حاضر در تیم ملی می‌توانیم در این مسابقات آمادگی خود را برای حضور موفق تیم ملی در مسابقات آسیایی افزایش بدهیم.

وی یادآور شد: آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته در حالی به پایان رسید که با مجوز کادر فنی، تمام ملی‌پوشان حاضر در اردو برای شرکت در مسابقات کاراته وان که در کشور اندونزی برگزار می‌شود، به این کشور سفر خواهند کرد.

مهدی‌زاده بیان کرد: تمام کاراته‌کاهای اردونشین با انگیزه و مصمم برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند و قطعا با بهترین فرم در رقابت‌های کاراته وان و همچنین مسابقات آسیایی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند تا با یاری خداوند موفقیت‌های کاراته ایران در آسیا با کسب عنوان قهرمانی قاره کهن تداوم یابد.

تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در پنج وزن در حالی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود که این رقابت‌ها در هفته پایانی تیرماه یعنی کمتر از یک ماه دیگر به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

ملی پوشان کاراته کشورمان قرار است پیش از عزیمت به رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، به منظور محک میزان آمادگی خود و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت خود روزهای سوم و چهارم تیرماه در پیکارهای کاراته وان که زیر نظر فدراسیون جهانی کاراته در کشور اندونزی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

امیر مهدی‌زاده به همراه سعید علی‌پور، محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی چهار کاراته‌کای قمی حاضر در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان هستند که تا آخرین مرحله این اردو با تلاش و توان بالا نظر مساعد کادر فنی تیم ملی کاراته را جلب کرده‌اند و امید زیادی دارند که بعد از شرکت در رقابت‌های کاراته وان به پیکارهای قهرمانی آسیا نیز اعزام شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.ieafuqex8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما