چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 6958
قهرمان کاراته استان قم عنوان کرد:

همدلی رمز موفقیت تیم ملی کاراته

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان کاراته استان قم همدلی اعضای تیم کاراته را رمز موفقیت شان دانست.
همدلی رمز موفقیت تیم ملی کاراته
به گزارش قم نیوز، امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن ۶۰ کیلوگرم و دارنده مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۱ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امیدوارم پس از انتخاب نهایی و فیکس شدن در تیم ملی بتوانم ناکامی‌های گذشته را جبران کرده و به مدال طلای آسیا دست پیدا کنم.

وی با تاکید بر آمادگی کامل خود و سایر نفرات تیم ملی کاراته تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی بر اردوهای تیم ملی حاکم است و به معنی واقعی کلمه یک تیم هستیم که این موضوع می‌تواند رمز موفقیت تیم ملی کاراته در پیکارهای آسیایی ازبکستان باشد.

ملی‌پوش قمی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته در ادامه ضمن اشاره به بی‌حاشیه بودن اردوهای تیم ملی و تلاش کاراته‌کاها در راه کسب آمادگی مطلوب عنوان داشت: از نظر میانگین سنی این تیم جوان‌تر از دوره‌های گذشته است و بچه‌ها انگیزه بالایی دارند.

ملی‌پوش ۲۲ ساله تیم ملی کاراته کشورمان در خصوص اینکه برخی معتقدند مهدی‌زاده در رقابت‌های آسیایی آنطور که باید و شاید نمی‌تواند توانایی‌های خود را نشان دهد و در مسابقات غیر آسیایی نتیجه بهتری می‌گیرد تاکید کرد: من خودم چنین اعتقادی ندارم.

وی افزود: ممکن است به دلیل اینکه من در مسابقات بین‌المللی و اروپایی بهتر نتیجه گرفته‌ام برخی را به این باور رسانده که با حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو و قهرمانی آسیا در چین ۲۰۱۱ تنها موفق به کسب یک مدال برنز شدم، در حالی که در سه سال گذشته در مسابقات جایزه بزرگ استانبول ترکیه دو طلا و یک برنز به دست آورده‌ام و سال گذشته در مسابقات آزاد بین‌المللی فرانسه و کاراته وان اتریش بر سکوی قهرمانی ایستادم.

اردونشین وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان بیان داشت: خوشبختانه از نظر وضعیت جسمانی در شرایط بسیار خوبی هستم، به طوری که در تست آمادگی جسمانی که اخیراً انجام شد امتیازات خوبی را گرفتم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه چهار مرحله بسیار خوب و مفید از اردوهای تیم ملی را سپری کرده‌ایم، از نظر روحی و فنی هم نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری دارم که امیدوارم پس از انتخاب شدن بتوانم با کسب مدال جواب اعتماد مربیان را بدهم.

مهدی‌زاده در خصوص حضور کاراته‌کاهای خوب و مطرح در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در رقابت‌های آسیایی بیان داشت: کاراته‌کاهای قزاقستان، ویتنام، کره جنوبی و ازبکستان نفرات خوبی در این وزن دارند، به همین خاطر رقابت‌های وزن منهای ۶۰ کیلوگرم از کیفیت بالایی برخوردار است ولی من شناخت خوبی از حریفانم دارم و می‌دانم چگونه باید با آنها مبارزه کنم.

وی مسابقات کاراته وان اندونزی را یک میدان تدارکاتی خوب پیش از شرکت در مسابقات آسیایی ازبکستان دانست و افزود: هیچ کم و کسری در اردوهای تیم ملی نیست، امیدوارم با کسب نتیجه خوب در ازبکستان بتوانیم پاسخ حمایت‌های فدراسیون و اعتماد مربیان را بدهیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.iemfuqehosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما