جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 80395
منبع : خبرگزاری فارس

فعالیت حزبی و جناحی در مساجد جایی ندارد

قم نيوز : رئیس ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه تفاوت نظر میان ائمه جماعات و مسؤولان مسجد موجب دوری مردم از مسجد می‌شود گفت: همه باید سرباز ولایت باشیم و فعالیت حزبی، گروهی یا جناحی در مساجد جایی ندارد.
فعالیت حزبی و جناحی در مساجد جایی ندارد
فعالیت حزبی و جناحی در مساجد جایی ندارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی در چهارمین همایش سیدالعابدین(ع) که پنجشنبه شب در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، تنها راه نجات بشریت را انس با قرآن و اهل‌بیت(ع) دانست و اظهار کرد: این نسخه برای همه دوران‌ها و مکان‌هاست و محدودیتی ندارد.

وی از جوانان به‌عنوان برترین سرمایه‌های نظام اسلامی نام برد و اضافه کرد: اگر این جوانان همه با اهل‌بیت(ع) و قرآن کریم انس ویژه‌ای داشته باشند می‌توانند بسیاری از قله‌ها را به راحتی فتح کنیم.

رئیس ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر اینکه مسجد به‌عنوان دانشگاه جامع هیچ جایگزینی ندارد، مطرح کرد: کانون‌های مساجد باید بستر ارتباط طلاب با جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه تفاوت نظر میان ائمه جماعات و مسؤولان مسجد موجب دوری مردم از مسجد می شود، گفت: همه باید سرباز ولایت باشیم و اگر در مسجد از حزب، گروه یا جناحی حمایت کنیم به مسجد خیانت کرده‌ایم.

ارزانی آشنایی با کلام اهل‌بیت(ع) را راهکاری برای هدایت بشر دانست و تصریح کرد: ابلاغ، اقناع، سبک‌سازی و سیره‌سازی از روش‌های تبلیغ است و بسیاری از مشکلاتی که با سخنرانی رفع نمی‌شود را می‌توان با سبک‌سازی رفع کرد.

وی بر لزوم توجه مسجدی‌ها به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: همانطور که همه دستگاه‌ها و مردم در این بیانیه نقش مورد توجهی دارند، مسجد نیز در گام دوم انقلاب باید تلاش کند تا به قله‌های مورد نظر برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenx8v.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما