سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۳
کد مطلب : 80550
منبع : خبرگزاری فارس

قم نايب‌قهرمان كاراته ايران شد

قم نيوز : كاراته‌كاهاي استان قم با درخشش در مسابقات كاراته سبك کیوکوشین KWF قهرماني كشور موفق به كسب 17 مدال رنگارنگ اين دوره شدند.
قم نايب‌قهرمان كاراته ايران شد / 17 مدال قمي‌ها در راه مسابقات جهاني
قم نايب‌قهرمان كاراته ايران شد / 17 مدال قمي‌ها در راه مسابقات جهاني
به گزارش قم نیوز طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته و سبک کیوکوشین KWF رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی شهر نجف‌آباد اصفهان برگزار شد و کاراته‌کاهای استان قم در بین قهرمانان رده‌های سنی مختلف این دوره موفق به کسب 17 مدال متنوع شدند.

کاراته‌کاهای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به نمایندگی از 22 استان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر پیکار کردند و در مجموع رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، تیم‌های فارس، قم، اصفهان و خراسان‌شمالی اول تا سوم مشترک شدند.

تیم قم روی سکوی نایب‌قهرمانی ایران

این در حالی است که پیکارهای رده سنی بزرگسالان کاراته سبک کیوکوشین  KWFقهرمانی کشور جنبه انتخابی مسابقات جهانی 2019 قزاقستان را داشت و در این بخش نیز تیم‌های کاراته تهران، قم، لرستان و فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

2 نشان طلا از رده سنی نونهالان

در رده سنی نونهالان این پیکارها که در اوزان منهای 25، 30، 35، 40، 45، 50 و به اضافه 50 کیلوگرم به انجام رسید، برای تیم قم سینا خجسته‌فر در وزن منهای 45 کیلوگرم و امیرمحمد آئینی در وزن منهای 50 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان موفق به کسب مقام قهرمانی و دو نشان طلا شدند.

یک طلا، یک نقره و 2 برنز از رده نوجوانان

در رده سنی نوجوانان این دوره که در اوزان منهای 30، 35، 40، 45، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم برگزار شد، محمدامین شهبازی در وزن منهای 35 کیلوگرم نقره گرفت، دو نماینده دیگر قم یعنی محمدعرفان امینی و مهدی باقری در وزن منهای 40 کیلوگرم دو نشان برنز به ارمغان آوردند و حسین آقابیگلویی در وزن منهای 55 کیلوگرم طلا گرفت.

2 طلا، 2 نقره و یک برنز از رده جوانان

در رده سنی جوانان که در اوزان منهای 50، 55، 60، 65 و 70 کیلوگرم برگزار شد، مهدی رمضانی در وزن منهای 50 کیلوگرم و محمدعرفان محمدی در وزن منهای 70 کیلوگرم دو نشان نقره کسب کردند، امیرعباس رضایی در وزن منهای 60 کیلوگرم و محمدجواد نصیری در وزن به اضافه 70 کیلوگرم صاحب دو نشان طلا شدند و ابوالفضل عسگری در منهای 65 کیلوگرم این رقابت‌ها به نشان برنز بسنده کرد.

3 طلا و سه برنز از رده سنی بزرگسالان

در رده سنی بزرگسالان مسابقات کاراته قهرمانی کیوکوشین ایران نیز محمدحسین رستمی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم به همراه محمدامین اسدی در وزن منهای 80 کیلوگرم و محمد خادمی در وزن منهای 80 کیلوگرم سه نشان ارزشمند طلا کسب کردند، محمدصادق قنبری و سیدیوسف حسینی در اوزان منهای 65 و 70 کیلوگرم برنز گرفتند و مهدی بحریه در وزن به اضافه 95 کیلوگرم به نشان برنز قناعت کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvmn6.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما