جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 80906
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر:

نظام سرمایه داری دشمن هیئات مذهبی است

قم نيوز : جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: باید بسته محرم امسال در این محور باشد و با شعار «بنفسی أنت و اهلی و مالی» پرچم اباعبدلله(ع) را در محرم امسال به اهتزاز دربیاوریم.
نظام سرمایه داری دشمن هیئات مذهبی است
نظام سرمایه داری دشمن هیئات مذهبی است
به گزارش قم نیوز رحیم آبفروش، جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر در یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که با رویکرد «هیأت و خانواده» در قم برگزار شد، اظهار کرد: اساس هیأت‌ها در محور خانواده بنا شده و ‌مجالس اهل بیت علیهم‌السلام و روضه‌ها و فضای معرفتی هیأت با این امر پیوند خورده است.

وی ادامه داد: در این برهه تاریخی نقطه فرصت است که ولی امر مسلمین در یک نگاه تمدنی نه مسئله درونی بلکه نزاع را به سطح بشریت ارتقاء داده و در آخرین دیدار با مداحان به عنوان رکن اساسی هیأت، تکلیف مهمی بر عهده همه هیأتی‌ها گذاشتند و بر پرداختن هیئات مذهبی بر موضوع خانواده تأکید کردند.

آبفروش بیان کرد: رهبر انقلاب در این سخنان سطح تقابل و نزاع را در یک افق جهانی قرار می‌دهند که هیأت‌های مذهبی درصدد مبارزه با دشمن بشریت که قصد نابودی نظام خانواده را دارند باید باشند و در این سخنان، هیئات مذهبی را منجی بشریت می‌دانند که امام حسین(ع) نیز درصدد ارتقاء جامعه بشریت بودند و اینگونه تکلیف خادمین خود را مشخص کردند.

 وی با بیان اینکه دشمن هیئات مذهبی برخی کوتوله‌های نافهم که مشغول دست‌اندازی و فتنه هستند، نیست، گفت: خادمین امام حسین(ع) باید دقت کنند که دشمن نظام و انقلاب نه بلکه دشمن بشریت، نظام خانواده که سنت الهی است را نشانه رفته و خادمین امام حسین(ع) در هیئات مذهبی  حافظین، پاسداران و احیاگر سنت الهی هستند.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر اذعان کرد: دشمن بشریت جریان سرمایه‌داری جهان است و همه آنهایی که در گوشه شهرهای خود هیأتی بنا کرده‌اند، باید بدانند که دشمنشان نظام سرمایه‌داری جهان است که صهیونیسم در رأس آن قرار دارد.

وی اضافه کرد: نقطه کانونی دشمن نظام خانواده است که از صد سال قبل برای آن برنامه‌ریزیکرده‌ و در جاهایی موفق شده اما در ایران اسلامی به موفقیت نرسید که در تلاش بسیار هستند حال رهبر انقلاب به عنوان دیده‌بانی حکیم نزاع عالم‌گیر را برای هیأتی‌ها ترسیم می‌کنند و جایگاه همه را به خوبی مشخص کردند.

آبفروش تصریح کرد: ازدواج دیر، سخت‌گیری و ازدواج به تعبیر زشتشان سفید برای نابودی نظام ارزشمند خانواده است که رهبر انقلاب بیان کردند؛ بنابراین هیأت انقلابی و انقلابی‌گری را نباید تنزل داد و مشغول برخی مباحث از جمله اینکه فلان مداح در پایان مجلس برای رهبر انقلاب دعا نکرد، شد و نباید گول خورد و با این مباحث منحرف شد و اولویت‌ها را جابه جا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان رهبر خواهیم دریافت که ایشان سطح نزاع هیئات مذهبی را به سطح جهانی ارتقاء داده و هیأتی‌ها را مدافعان حقوق بشریت معرفی کرده و جامعه ایمانی مشعر با این نگاه بعد از برگزاری نشست‌های مختلف با کارشناسان به این نتیجه رسید که شعار امسال «هیأت و خانواده» باشد و هیئات در این مسیر حرکت کنند.

وی گفت: باید بسته محرم امسال در این محور باشد و با ظرافت در این حوزه کارشود چراکه این موضوع حساس است و با شعار «بنفسی أنت و اهلی و مالی» پرچم اباعبدلله(ع) را در محرم امسال به اهتزاز دربیاوریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceoq4.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما