دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 8532
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد:

پرداخت 225 میلیارد ریال معوقات بازنشستگان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان در سال 91 و حقوق ماه اخیر به میزان مبلغ 225 میلیارد ریال خبر داد.
پرداخت 225 میلیارد ریال معوقات بازنشستگان در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمجتبی موسوی اظهار داشت: براساس بخشنامه صادره و تمهیدات سازمان تامین اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان درسال ۹۱ حداقل ماهانه یک میلیون ریال است و کسانی که افزایش حقوق آنان براساس ۱۸ درصد زیرمبلغ مذکور باشد حقوقشان تا ۱۰۰ میلیون ریال افزایش ترمیم می‌شود.

وی افزود: با مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی شاهد اقدامات مهم و سازنده‌ای بودیم که می‌توان از مهم‌ترین این اقدامات به جذب و استخدام ۵ هزار و ۷۷۷ نفر نیروی انسانی تحصیل کرده برای جبران کمبود نیروی انسانی و خدمت رسانی بهتر ، تلاش در زمینه جذب و و صول ۳۵ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان در قالب واگذاری سهام شرکت‌ها، پیگیر ی و تصویب معافیت مالیاتی تامین اجتماعی در هیئت وزیران و... اشاره کرد.

وی پرداخت مطالبات معوق مراکز درمانی طرف قرارداد از جمله بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها به میزان ۱۲۰۰ میلیارد تومان، پیگیری ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، تشکیل شورای صیانت از حقوق و اموال تامین اجتماعی را از دیگر خدمات این سازمان عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم اظهار کرد: امیدواریم با این اقدامات سازنده بتوانیم شاهد فصل جدیدی در خدمت رسانی بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور باشیم.

موسوی گفت: درحال حاضر خدمت رسانی بهتر و دسترسی به اهداف عالیه تامین اجتماعی، در گرو ثبات و تعادل در تامین اجتماعی است که امیدواریم به این مهم توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.teofuqei8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما