قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری مشارکت ملت ایران در مراسم ۲۲ بهمن را سبب ناامیدی دشمن دانست و گفت: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به دشمنان و آمریکای جنایتکار می‌زند.
آیت‌الله مقتدایی: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار می‌زند
آیت‌الله مقتدایی: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار می‌زند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله مرتضی مقتدایی با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن روز تاریخی است و از ایام الله است.

وی افزود: 22 بهمن در کشورمان مورد توجه و عنایت امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری و مسئولان و ملت شجاع و ایثارگر و فداکار جمهوری اسلامی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم با آن علاقه‌ای که به اسلام و جمهوری اسلامی و امام امت و مقام معظم رهبری دارند با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به تجلیل از این روز عظیم می‌پردازند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: حضور پرشور ملت ایران به دشمنان نشان می‌دهد که تصور این که ملت ایران خسته شده و اعتقاد چندانی به نظام ندارد موضوع باطلی است.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه مشارکت ملت ایران در مراسم 22 بهمن را سبب ناامیدی دشمن دانست و افزود: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان و آمریکای جنایتکار می‌زند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: امسال انگیزه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن مضاعف است چون هم انگیزه تجلیل و تکریم از روز 22 بهمن و هم چهلمین روز شهادت سردار عزیز و پرافتخارمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipvav.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما