يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 87986
منبع : خبرگزاری تسنیم

بسته حمایتی از واحدهای تولیدی در قم به‌زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با توجه به تحت تأثیر قرارگرفتن برخی از واحدهای تولیدی و کاهش درآمدها، بسته‌های حمایتی برای این واحدها تعریف‌شده است که به‌زودی تصویب و در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
بسته حمایتی از واحدهای تولیدی در قم به‌زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت
بسته حمایتی از واحدهای تولیدی در قم به‌زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری به شرایط کنونی استان و کشور در تأمین کالاهای بهداشتی و پزشکی اشاره و  از راه‌اندازی 20 واحد تولیدی در حوزه کالاهای بهداشتی و درمانی در استان قم خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این مدت کوتاه انجام‌شده و کمک خیرین توانسته‌ایم 20 واحد تولیدی راه‌اندازی کرده و بخش عمده‌ای از نیازهای استان را تأمین کنیم.

وی مشکلات واحدهای تولیدی را در یک ماه گذشته موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: با توجه به تحت تأثیر قرارگرفتن برخی از واحدهای تولیدی و  کاهش درآمدها، بسته‌های حمایتی برای این واحدها تعریف‌شده است که به‌زودی تصویب و در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، توجه جامع به بخش تولید و توزیع کالاها را یکی از اولویت‌های استان خواند و بیان کرد: ما باید در شرایط بحرانی حامی بخش خصوصی بوده و از واحدهای تولیدی حمایت لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه به هدف‌گذاری کاهش یک‌درصدی بیکاری در برنامه‌های استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بخش‌های مختلف استان در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت شناسایی‌شده و پروژه‌هایی برای هر بخش تعریف که منجر به تحقق هشتم دهم درصدی از این هدف‌گذاری شد که اگر اتفاقات پایان سال و گسترش کرونا ویروس نبود قطعاً محقق شده بود.

غضنفری از ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های بخش‌های مختلف به دبیرخانه ستاد جهش تولید خبر داد و ابراز کرد: تمام ظرفیت‌ها و پروژه‌ها در دبیرخانه ستاد جهش تولید در حال بررسی بوده و به‌زودی با برنامه‌ای مدون و زمان‌بندی مشخص به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ‌شده تا یک جهش معنادار در حوزه تولید در استان اتفاق بیفتد.

وی مبانی تعریف پروژه‌های اقتصادی را استفاده بهینه و بهره‌ورانه از ظرفیت‌های استان دانست و افزود: یکی دیگر از برنامه‌های استان داشتن نگاه نوآورانه در بخش تولید بوده تا با تولید معنادار و صرفه‌جویی در منابع به تولید حداکثری با رویکرد جهشی در استان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdch-wn6.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما