دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 89360
منبع : خبرگزاری تسنیم

جرائم سایبری در قم ۱۱ درصد کاهش پیدا کرد

قم نيوز : فرمانده نیروی انتظامی استان قم بابیان اینکه درجرایم سایبری با کاهش ۱۱ درصدی مواجه بودیم، گفت: راه‌اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان سبب موفقیت در اجرای وظایف محوله است.
جرائم سایبری در قم ۱۱ درصد کاهش پیدا کرد
جرائم سایبری در قم ۱۱ درصد کاهش پیدا کرد
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میر فیضی در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از موضوعات امنیتی را می‌توان با راهکارهای اجتماعی حل کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت دیدار با مراجع و علما افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از رهنمودهای علما و مراجع در انجام وظایف محوله پرفروغ‌تر ظاهر شویم.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی در عرصه هوشمند سازی نظارتی بحث روان‌سازی ترافیکی را بیش‌ازپیش جدی گرفته تا بتوانیم در عرصه فرهنگ‌سازی اقدامات مؤثرتری انجام دهیم.

میر فیضی گفت: در شهر قم در جرایم سایبری با کاهش 11 درصدی مواجه بودیم، 885 هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه شناسایی شد که بالغ‌بر 70 درصد آن در اینستگرام شکل‌گرفته و همچنان نظارتی بر روی آن وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف 21 گانه خود، پیوست‌های پژوهشی را در دستورکارقرار داده است، ازجمله نهادینه‌سازی پاسخگویی و مطالبه گری، وظیفه‌مندی، ابزار شناسی، گفتمان سازی و جریان سازی فکری است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت گشت هوشمند نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان سبب موفقیت در اجرای وظایف محوله است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfxmdc.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما