يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 8996
رکنی خبر داد:

فعالیت پنج تشکل زیست محیطی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل سازمان محیط زیست استان قم از فعالیت پنج تشکل زیست محیطی در این استان خبر داد.
فعالیت پنج تشکل زیست محیطی در قم
به گزارش قم نیوز، محمودعلی رکنی اظهار داشت: برای انجام اقدامات زیست محیطی در استان لازم است فرهنگ سازی زیست محیطی انجام گیرد.

وی با اشاره به فعالیت پنج تشکل زیست محیطی در استان قم افزود: پیشنهاد داده شده است که در حوزه علمیه و جامعة المصطفی نیز تشکل‌های زیست محیطی ایجاد شود.

نصب بیلبورد با شعائر زیست محیطی در ورودی و خروجی قم
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست قم تصریح کرد: ۲ بیلبورد با شعائر زیست محیطی در ورودی و خروجی قم - تهران برای نخستین بار در کشور نصب شده است.

وی گفت: هدف از این اقدام افزایش آگاهی‌های زیست محیطی و فرهنگ سازی است.

رکنی با اشاره به افزایش پیگیری‌ها بمنظور نصب بیلبورد در تمام مبادی ورودی و خروجی شهر افزود: با توجه به موقعیت شهر قم به عنوان شاهراه ارتباطی بیش از ۱۷ استان کشور، این امر وسیله‌ای برای ارتقای فرهنگ زیست محیطی در تمام کشور است.

تقویت فرهنگ زیست محیطی در قم
وی با اشاره به اینکه محیط زیست امسال را سال آموزش و فرهنگ سازی زیست محیطی اعلام کرده است افزود:‌ سازمان محیط زیست در استان قم سعی در تقویت اقدامات زیست محیطی و فرهنگ سازی دارد و با توجه به اینکه قم از زمینه های خوب فرهنگی برخوردار است این فرهنگ سازی در قم باید بهتر انجام گیرد.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست قم بیان کرد: برخی از اقدامات زیست محیطی در قم برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی، برگزاری نشست های متعدد با حوزه علمیه و جامعة المصطفی برای ایجاد رشته فقه و محیط زیست و برگزاری نشست با تشکل‌های زیست محیطی بوده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.n0j2yt0n9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما