جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 9384

بوکس قم، در انتظار نخستین مدال جهانی

قم نيوز : قم نیوز: محمد مردی، بوکسور قمی تیم ملی، با انتقاد از عدم کمک مسوولان به وی برای پرداخت هزینه تمرین‌هایش، گفت که اگر مسوولین به من کمک کنند، با تمریناتی که کرده‌ام، نخستین مدال جهانی بوکس قم را خواه گرفت.
بوکس قم، در انتظار نخستین مدال جهانی
به گزارش قم نیوز، محمد مردی، بوکسور قمی گفت: در سه سال اخیر تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی را تحمل کرده‌ام تا بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم و نمی‌خواهم اکنون که به این مهم رسیده‌ام، شانس حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال از این رویداد بزرگ را به سادگی از دست بدهم.

وی که دارنده مدال طلای مسابقات بوکس جوانان کشور در سال ۹۱ محسوب می‌شود ادامه داد: در حال حاضر تنها هدف من پیکارهای جهانی ارمنستان است و می‌خواهم نخستین مدال جهانی بوکس قم را کسب کنم، اما من و احسان خدایاری دیگر بوکسور ملی‌پوش قم در تیم ملی جوانان برای رسیدن به این هدف به حمایت مسئولان نیاز داریم تا بتوانیم با آرامش خاطر به این هدف دست پیدا کنیم و برای کشور افتخارآفرین باشیم.

بوکسور وزن منهای ۵۲ کیلوگرم تیم ملی جوانان اظهار کرد: تنها مشکلی که در تمرینات دارم مالی است چون برای تمریناتم هزینه‌های زیادی می‌پردازم و علاوه بر تمرینات مجبور هستم کار کنم تا قسمتی از مخارجم را تأمین کنم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با احسان خدایاری از چهره‌های بسیار آینده‌دار بوکس قم در تیم ملی کنار سایر ملی‌پوشان تمرینات فشرده‌ای انجام می‌دهیم و با وجود همه محدودیت‌هایی که داریم تا‌کنون آمادگی خوبی کسب کرده‌ایم.

مردی ادامه داد: در این سال‌ها چند دوره در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور شرکت کرده‌ام و مدال‌های خوبی نیز به دست آورده‌ام و امروز انگیزه کسب مدال از پیکارهای جهانی را دارم اما امیدوارم مسئولان استان قم به قهرمانان ورزشی نگاه مهربان‌تری داشته باشند و به ما انگیزه بدهند تا با شرکت در این دوره از مسابقات مدال کسب کنیم.

تیم ملی بوکس جوانان روز پنجم آذر ‌ماه با ۱۰ بوکسور راهی رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان می‌شود که در ترکیب تیم ملی احسان خدایاری در وزن منهای ۶۴ کیلوگرم و محمد مردی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم دو نماینده بوکس استان قم محسوب می‌شوند
https://qomnews.ir/vdcf.cd1iw6dmjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما