يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 29280
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

جلسه فوق العاده تصویب بودجه سال ۹۴ شهرداری تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم گفت: در صورت اتمام جلسات کمیسیون تلفیق شورای شهر قم در روز چهارشنبه جلسه فوق العاده‌ای را تشکیل می‌دهیم تا بودجه سال ۹۴ شهرداری را به تصویب برسانیم.
جلسه فوق العاده تصویب بودجه سال ۹۴ شهرداری تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، ولی الله بیاتی صبح امروز در یک صدو سیزدهمین جلسه رسمس و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سفر هیئت دولت به قم اظهار داشت: توقع ما این بود در این سفر کارگروه‌هایی از طرف دولت و نماینده دولت در استان قم یعنی استانداری تشکیل می‌شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه متاسفانه در سفر دولت به قم هیچ جلسه برای تصمیم گیری‌های مربوط به مدیریت شهری نداشته‌ایم افزود: در این سفر هیچ دستاورد و مصوبه دولتی برای شهرداری و بخش مدیریت شهری نداشتیم.

وی با اشاره به وضعیت سلامتی شهردار قم افزود: پزشک معالج ایشان دو ماه مرخصی به شهردار داده است و با توجه وضعیت مربط به مدیریت شهری به همراه اعضا و روسای کمیسیون‌ها خدمت شهردار رفتیم تا وضعیت مشخص شود.

بیاتی با بیان اینکه شهردار قم فردا و به مدت یک هفته باید تحت درمان قرار گیرد خاطرنشان کرد: پس از بازگشت ایشان در هفته آینده بادی وضعیت سلامتی ایشان مشخص شود و تصمیم گیری‌های لازم برای این موضوع انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع بودجه سال ۹۴ شهرداری قم اظهار داشت: چندین هفته است که در مورد این موضوع جلسات کمیسیون تلفیق در حال تشکیل است و از اعضا کمیسیون تلفیق بابت این موضوع تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه جلسات کمیسیون تلفیق تا پایان این هفته همچنان برگزار می‌شود افزود: تا پایان هفته بحث بودجه به خصوص بودجه عمرانی را به پایان می‌رسانیم.

بیاتی خاطرنشان کرد: در صورت اتمام جلسات کمیسیون تلفیق شورای شهر قم روز چهارشنبه جلسه فوق العاده‌ای را تشکیل می‌دهیم تا بودجه سال ۹۴ شهرداری را به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcawunu.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما