يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 29377

شهردار قم استعفا کرد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در جلسه رسمی و علنی صبح امروز شورای شهر قم از سمت خود کناره‌گیری کرد.
شهردار قم استعفا کرد
به گزارش قم نیوز، شهردار قم در جلسه رسمی و علنی صبح امروز شورای شهر قم از سمت خود کناره‌گیری کرد.

محمد دلبری صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با تشکر از همه کسانی که در قم خدمت کرده‌اند، اظهار داشت: از شهدا و امام بزرگوار خود یاد گرفته‌ایم دچار خستگی نشویم اما وضعیت جسمی مرا مجبور به کناره گیری از خدمت به زائران شهر قم کرد.

شهردار قم با بیان "مجبورم این توفیق بزرگ را از دست بدهم" افزود: این توفیق برای آخرت من مؤثر بود و باید حکمت این را بدانم که شروع به کار من با دهه کرامت همزمان بود و این کناره گیری همزمان با ایام فاطمیه(ع) است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه سهم شهرداری در اوراق مشارکت قطار شهری از هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به ۳ هزار میلیارد رسید که به‌مدت ۴۸ ماه برای توسعه مترو صرف می‌شود، گفت: اقدامات لازم مربوط به پرداخت بدهی به بانک‌ها را انجام داده‌ایم، همچنین در مورد تسهیلات دریافتی از بانک‌ها و مؤسسات این موافقت را گرفته‌ایم با املاکی که قابل سرمایه‌گذاری است، تسویه می‌شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه حقوق کارمندان و کارکنان تا اسفندماه تسویه شده است، گفت: عیدی و حق بن و مسائل مربوط به حقوق هم پرداخت شده است.

وی با اشاره به بحث غرامت اموال تصریح کرد: بانک شهر را انتخاب کرده‌ایم به این دلیل که نرخ کمتری دارد و در مورد غرامت املاک نیز کار را به شرکت عمرانی معصومیه واگذار کرده‌ایم.

دلبری در خاتمه با اشاره به "مجوز فیبر نوری را دریافت کرده‌ایم" افزود: در پروژه‌های عمرانی مواردی آماده است و تا قبل از عید به شهروندان تقدیم می‌شود و در صورت حمایت شورا در سال ۹۴ استمرار افتتاح پروژه‌ها به‌صورت ماهیانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchqxni.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما