سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 41421
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

منطق صحيحي بر پروژه‌هاي شهري قم حاكم است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بيان اينكه براي توسعه خدمات چاره‌اي جز همت مضاعف و تلاش فرابخشي نداريم، ‌تصريح كرد: وضعيت همكاري خوبي در شهر حاكم است و در قم شاهد اقداماتي كه منابع و وقت و زمان را هدر بدهد و بي نتيجه‌ باشد، نيستيم.
منطق صحيحي بر پروژه‌هاي شهري قم حاكم است
به گزارش قم نيوز، سيدمهدي صادقي در مراسم افتتاح و بهره‌برداري از ۱۱۴ پروژه عمراني، خدماتي، ترافيكي و رفاهي شهرداري قم كه عصر امروز در سالن رضوان شهرداري قم برگزار شد، با تاكيد بر ضرورت ايجاد هم‌سويي، همدلي و هم فكري در سيستم اجرايي استان،‌ اظهار كرد: اين امر به خوبي در استان محقق شده است و نگاه جمعي و فرابخشي در قم شكل گرفته است.

وي گفت: همه به دنبال يك هدف هستيم و تلاش داريم با روش و اقدامات صحيح، خدمتي بهتر از گذشته را به مردم خود ارائه كنيم.

استاندار قم با بيان اينكه براي توسعه خدمات چاره‌اي جز همت مضاعف و تلاش فرابخشي نداريم، ‌تصريح كرد: وضعيت همكاري خوبي در شهر حاكم است و در قم شاهد اقداماتي كه منابع و وقت و زمان را هدر بدهد و بي نتيجه‌ باشد، نيستيم.

وي با بيان اينكه دولت ادعايي مبني بر مشي اعتدالي و هم‌گرايي و تعامل داشته است، تصريح كرد: ما همواره تلاش داشتيم نگاه دوستانه و قلب مهربان و تلاش در راستاي هم‌افزايي داشته باشيم و همه با هم وظيفه‌اي كه بر دوش ما است از زمين برداريم.

استاندار قم خاطرنشان كرد: تجارب گذشته مي‌تواند ما را راهنمايي كند تا آزمون و خطايي انجام ندهيم و خوشبختانه در اين مدت همكاري خوبي در استان را شاهد بوده‌ايم.

وي با اشاره به خدمات شهرداري قم اظهار كرد: همكاران شهرداري با منطق و مسير صحيحي كه به كار گرفتند وضعيت خوبي بر پروژه هاي شهري حاكم كردند و ما امروز مشكلات كمتري در شهر مي‌بينيم.

صادقي با اشاره به وضعيت سرمايه‌گذاري در استان، گفت: به لحاظ ساختاري و تفكر در حوزه سرمايه‌گذاري در كشور مشكل داريم، اگر بخواهيم كشور رشد پيدا كند و توسعه ايجاد شود راهي جز واگذاري فعاليت‌ها به مردم وجود ندارد.

استاندار قم با اشاره به وجود پروژه‌هاي ناتمام دولت در كشور خاطرنشان كرد: ابتدا بايد فرهنگ و نگاه موجود در حوزه سرمايه‌گذاري را تغيير دهيم و از آنجايي‌ كه اين امر زمان‌بر هست ما بايد خودمان پاي كار باشيم تا اين بخش سرعت بگيرد.

وي با اشاره به اهميت تحقق اقتصاد مقاومتي و تاكيد بر اينكه سرمايه گذار بايد اميدوار شود و با خيال راحت در مسير سرمايه‌گذاري قدم بردارد، گفت: يكي از ويژگي‌هاي اين مساله تغيير نگاه است؛ اگر بخواهيم اقتصادي مقاوم و محكم را داشته باشيم بايد تمام مديران و مسوولان و مردم پاي كار باشند و بپذيرند كه اين يك مساله ملي است.

صادقي با بيان اينكه تحقق اقتصاد مقاومتي وظيفه همگاني است، تصريح كرد: همه بايد اين مشاركت را داشته باشند تا اين مهم در كشور به نتيجه برسد.

وي با اشاره به طرح تفصيلي شهر قم،‌ تصريح كرد: تكميل اين پروژه مي‌تواند نقشه راهي براي توسعه استان را محقق كند.

استاندار قم با اشاره به آغاز پروژه قطار سريع‌السير قم، تصريح كرد: عبور اين قطار از ميان شهر با هدف ريل ‌پايه كردن شهر از طريق تونل زيرزميني مورد بحث بود تا بتوان شرايط مناسبي در شهر داشته باشيم.

وي با بيان اينكه در ازاي منوريل خط دوم مترو قم حذف شده بود، تصريح كرد: مجددا اين خط احيا شد و سعي داريم زماني كه فعاليت دستگاه مكانيزه حفاري در خط نخست مترو پايان يافت اين دستگاه در خط دوم از پرديسان فعال شود.

صادقي با تاكيد بر اينكه شهر قم بايد شهري نمونه و به عنوان ام القرا مطرح باشد، خاطرنشان كرد: زمينه‌هاي اين امر در شهر فراهم شده و شاهد اقدامات مناسبي در اين زمينه هستيم.

وي بيان كرد: به دنبال اين هستيم كه فعاليت‌ها را با نگاه جمعي و مشاركت سازنده با مجموعه استان انجام دهيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb8aba.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما