دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 41400
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

رضایت مردم مهمترین رکن خدمت در نظام اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر رفع مشکلات مردم توسط مسؤولان گفت: جلب رضایت مردم مهمترین رکن خدمت در نظام اسلامی است.
رضایت مردم مهمترین رکن خدمت در نظام اسلامی است
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی در دیدار صمیمی با اهالی منطقه سه قم در مسجد امیرالمؤمنین(ع) طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی الهی است و ذخیره آخرت خواهد بود.

وی تأسی به اخلاق و منش شهیدان رجائی و باهنر که اسوه تقوا و فضیلت بودند را مورد تأکید قرار داد و افزود: رضایت مردم مهم‌ترین رکن خدمت در نظام اسلامی است و باید مشکلات و مسائل جامعه، آسیب شناسی شود برای حل آنها تصمیم صحیح اتخاذ کرد.

استاندار قم با اشاره به پروژه‌های در حال احداث در استان قم افزود: نیازسنجی طرح‌ها و کارشناسی صحیح لازمه تعریف هر پروژه‌ای در استان است تا از اجرای طرح‌هایی که بدون مطالعه و پشتوانه آغاز و نیمه‌کاره رها شده‌اند، پیشگیری شود.

وی با تأکید بر نقش فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی و استفاده از ظرفیت‌ها در افزایش بهره‌وری اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی اثرات مهمی در رویکری اقتصادی و رونق زندگی در کشور داشته است و باید به‌عنوان یک اصلی دائمی و همیشگی اجرا شود.

صادقی با اشاره با آغاز پروژه قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان، اظهار کرد: این طرح نقش مهمی در افزایش جاذبه گردشگری مذهبی در قم خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciu5a5.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما