يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : 37834
در مشهد انجام شد

دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با تولیت حرم مطهر امام حسین(ع)

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در هتل مضیف الامام حسین (ع) مشهد با آقای سید جعفر موسوی تولیت حرم امام حسین (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با تولیت حرم مطهر امام حسین(ع)
به گزارش قم نیوز، در این دیدار که جمعی از روحانیون و علمای مشهد و سرکنسول‌گر عراق در مشهد حضور داشتند، آیت‌الله علم‌الهدی به تولیت حرم امام حسین(ع) و همراهانشان خیر مقدم گفت و برای ایشان در خدمتگزاری به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، آرزوی موفقیت کرد.

وی ارتباط صمیمانه مسئولان عتبات در عراق و ایران را امری ضروری و لازم برشمرد و از اینکه هتل مضیف الامام الحسین(ع) در مشهد توسط فردی خیر به آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهدا شده است، ابراز خرسندی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: خدمتگزاری به زائرین چه در مشهد مقدس و چه در عتبات عالیات، امری بسیار ارزشمند و ثواب محسوب می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی در این دیدار گزارشی از وضعیت فرهنگی مشهد و حاشیه این شهر ارائه کرد و بر لزوم خدمت‌رسانی به مناطق محروم و همچنین انجام کارهای فرهنگی در کنار برنامه‌های زیارتی تأکید نمود.

در این دیدار، سید جعفر موسوی تولیت حرم امام حسین (ع) نیز از حُسن استقبال و توجه آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کرد و پس از آن حاج علی اکبر انصاری، واقف مضیف الامام الحسین (ع) اظهار امیدواری کرد تا بتواند برای دیگر حرم‌های اهل بیت(ع) درعراق نیز چنین مضیف‌هایی بسازد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdceev8x.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما