يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 42838
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقدير از سازمان فضاي سبز شهرداري قم به عنوان سازمان برتر استاندارد

قم نيوز : قم نیوز: سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم به عنوان سازمان برتر در حوزه استاندارد انتخاب شد.
تقدير از سازمان فضاي سبز شهرداري قم به عنوان سازمان برتر استاندارد
به گزارش قم نیوز، مراسم گراميداشت روز جهاني استاندارد با حضور عليرضا خاكي فيروز رئيس مركز ملي تاييد صلاحيت ايران، سيدمهدي صادقي استاندار قم و جمعي از مديران ارشد استان در سالن‌هاي ونوس استان قم برگزار شد.

در اين مراسم از واحدهاي نمونه استان در حوزه استانداردسازي خدمات و فعاليت‌ها با رعايت شاخص هايي كه در اين حوزه وجود دارد، تقدير شد.

سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قم در اين مراسم به عنوان تنها دستگاه برتر استان قم در امر استانداردسازي پارك‌ها و عرصه هاي سبز شهر قم شامل استاندارد سازي تاسيسات برقي، روشنايي و وسايل بازي و تندرستي و شهربازي هاي شهر مورد تقدير قرار گرفت.

در ابتداي اين همايش مديركل استاندارد استان قم با اشاره به نظارت بر رعايت معيارهاي استاندارد در ۵۶۰ جايگاه سوخت مطرح كرد: ۳۲ آزمايشگاه همكار تاييد صلاحيت شده و ۱۱ شركت بازرسي فني در حوزه صادرات و واردات در سلفچگان و دو شركت بومي تاييد صلاحيت در بخش بازرسي واحدهاي توليدي در سطح بازار استان قم فعاليت مي‌كنند.

منصور فرزانه از فعاليت ۶ شركت بازرسي فني فعال در حوزه نظارت بر آسانسور ياد كرد و افزود: كنترل بيش از ۴ هزار و ۷۰۰ مورد از وسايل سنجش و ترازوهاي سطح بازار طي سال اخير انجام شده كه يك سوم آنها خطاي بيش از يك درصد داشته است.

استاندار قم نيز طي سخناني بر جلوگيري از افزايش كالاهاي قاچاق به ويژه در حوزه سلامت و غذا تاكيد كرد و گفت: براي حفظ سلامتي خود بايد از استفاده كالاهاي قاچاق كه بيشتر آنها غير استاندارد است، پرهيز كنيم.

سيد مهدي صادقي با تاكيد بر اينكه واحدهاي توليدي استان بايد به سمت معيارهاي استاندارد جهاني حركت كنند، عنوان كرد:‌ رعايت اين استانداردها مي‌تواند محصولاتي با كيفيت را به دنبال داشته باشد تا رضايتمندي شهروندان از توليد داخلي با استفاده از اين محصولات افزايش يافته و رونق چرخه اقتصاد رقم زده شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcevv8e.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما