دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 37032
اختصاصی قم نیوز / عصر دوشنبه رخ داد

آتش سوزی در مجتمع زیتون قم + فیلم

بخشی از مجتمع پذیرایی زیتون در آتش سوخت
قم نيوز : قم نیوز: عصر امروز(دوشنبه 26 بهمن ماه) بخشی از مجتمع پذیرایی زیتون که در کیلومتر 15 پانزده اتوبان قم تهران دارد، در آتش سوخت.
آتش سوزی در مجتمع زیتون قم + فیلم
به گزارش قم نیوز، عصر امروز، دوشنبه 26 بهمن ماه، رستوران سنتی مجتمع پذیرایی و تفریحی زیتون که به تازگی افتتاح شده است، در آتش سوخت.

رستوران سنتی این مجتمع به دلایلی نامعلوم، آتش گرفت و همان طور که در فیلم ضمیمه پیداست، بخش اعظم آن سوخت.


به گفته شاهدان عینی شدت این آتش سوزی به حدی بود که دود حاصل از آن، از چندین کیلومتر دورتر پیدا بود.

هنوز خبری از تلفات احتمالی این آتش سوزی در دست نیست و به محض دریافت اطلاعات بیشتر، این خبر تکمیل می‌شود.

این مجتمع سال گذشته افتتاح شد و یکی از بهترین و متنوع ترین مجتمع های رفاهی و تفریحی در کشور به حساب می آمد که البته در آتش سوزی امروز نیز تنها رستوران سنتی آن آسیب دیده است و بخش های متنوعی مانند گلخانه، استخر ماهی، پمپ بنزین، مراکز خرید و محل نگهداری تمساح‌ها، هیچ گونه آسیبی ندیده است.

فیلم آتش سوزی مجتمع زیتون را از اینجا ببینید یا دانلود کنید

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcew78x.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حمید
خداکنه بقیه مکانهاش سالم باشن گلخونش خیلی با حاله
حمید
خداکنه بقیه مکانهاش سالم باشن گلخونش خیلی با حاله
فقط نصفه رستوران سوخته.بقیه سالمه .الان تو رستوران غذا سرو میشه
مهتاب
مجتمع خدماتی رفاهی زیتون در اتوبان تهران -قم (۱۵ کیلومتر مانده به قم) به جای اینکه محلی برای رفاه و آسایش مردم باشد تبدیل به یک دزدگاه شده است. این مکان محلی مناسب برای استراحت نمی باشد بنابراین از رفتن به این مکان جدا خودداری کنید تا از خطر سرقت خودرو و وسایل درون آن در امان بمانید. چون هیچ کس آنجا پاسخگو نمی باشد. به گفته نیروی انتظامی در هفته چند فقره سرقت از داخل خودرو در اینجا اتفاق می افتد ولی هیچ اقدامی در این زمینه صورت نمی گیرد و مردم بی اطلاع مورد سوء استفاده سارقین قرار میگیرند
لطفا اطلاع رسانی کنید تا شاید مسوولین پیگیری کنند. 🌺
فاضلی
شمایی ک شایعه وحاشیه درباره مجتمه زیتون وبلاگ کردید من بعنوان یه شهروند ومشتری دایمی مجتمع زیتون واقعا راضیم،این دلیل نمیشه اگر انور مجتمع سرقتی ازماشین شده مجتمع زیتون جوابگو باشه این از سهل انگاری راننده بوده ک ماشینش قفل نکرده وجای خلوت پارک کرده،لطفا حاشیه نسازید مجتمع زیتون که17کیلومتری اتوبان قم تهران واقع شده زیباترین مجتمع هست،ودر این چند مدت پیشرفت چشمگیری داشته از نظر رستوران وطراحی داخلی واقعا قشنگه برید ولذت ببرید وبه حاشیه ها توجه نکنید.