يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 36044
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم خبر داد

تلاش سارقان برای فروش اموال مسروقه در سایت دیوار

قم نيوز : قم نگار: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم با اشاره به ترفند سارقان برای فروش اموال مسروقه در سایت دیوار، بر لزوم هوشیاری بیشتر شهروندان تاکید کرد.
تلاش سارقان برای فروش اموال مسروقه در سایت دیوار
به گزارش قم نگار، احمد کرمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت و به فروش گذاشتن آنها توسط سارقان در سایت دیوار و یا رجوع سارق به عنوان خریدار و استفاده از ترفندهای مختلف برای سرقت خودرو و موتورسیکلت از شهروندان تقاضا داریم که هوشیاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با توجه به اینکه خرید و فروش اموال مسروقه در ماه‌های اخیر از این طریق افزایش داشته، توجه به انجام اقدامات موثر و همه جانبه در حوزه پیشگیری ضروری است.

وی تصریح کرد: امروزه برخی سایت‌ها مانند دیوار به بستری برای معامله و محل کسب و کار تبدیل شده که طیف وسیعی از مردم از آن استفاده کرده و آن را ترویج می‌دهند و مورد وثوق و اطمینان مردم است اما این هدف یعنی خرید و یا فروش اجناس به قیمت دلخواه بدون پرداخت هزینه به بنگاه و یا سمساری و عدم نظارت اصناف و مسئولان راه را برای بروز جرائم گوناگون از جمله سرقت باز گذاشته است.

کرمی با بیان اینکه متاسفانه افرادی از این طریق صاحب مال نامشروع می شوند، بر لزوم هوشیاری مردم و انجام راهکارهای مقابله‌ای تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgtz9w.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما