سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 29567
منبع : پایگاه خبری پلیس قم

محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت را اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ «مختار پناهی» اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی تعطیلات نوروزی و در پیش بودن سیزدهم فروردین ماه مصادف با روز طبیعت، هموطنان عزیز در این روز اقدام به خروج از منزل و مسافرت به تفرجگاه‌ها و مناطق خوش آب و هوای حاشیه و یا مناطق ییلاقی شهر می‌کنند.

جانشین پلیس راه استان قم افزود: این امر باعث افزایش تردد در برخی محورهای مواصلاتی استان می‌شود، لذا به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان و ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک در این روز محدودیت‌های ترافیکی و تردد در سطح محورهای برون شهری به شرح ذیل اجرا می‌‏شود.

وی خاطر نشان کرد: از ساعت ۰۷۰۰ تا ۱۴۰۰ تردد انواع وسایل نقیله از میدان دادگاه کهک به سمت ورجان - پردیسان و لنگرود ممنوع است و تردد وسایل نقلیه‌ای که قصد عزیمت به سمت قم را دارند، می‌توانند از مسیر جایگزین جاده معدن منگنز استفاده کنند.

پناهی افزود: از ساعت ۱۴۰۰ تا پایان ترافیک روز ۱۳ فروردین تردد انواع وسایل نقلیه از محور پردیسان و تقاطع لنگرود به سمت کهک ممنوع بوده و مسیر کهک به سمت شهر قم یک طرفه است و تردد وسایل نقلیه‌ای که قصد عزیمت به سمت کهک را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین جاده معدن منگنز استفاده کنند.

جانشین پلیس راه استان قم تصریح کرد: مرکز پیام پلیس راه استان قم با شماره تلفن ۶۶۶۲۸۸۸ و ۲۱۸۴۵۶۶ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdciywar.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما