قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: شهرداری این استان 146 میلیارد تومان در شرکت آب و فاضلاب سهام دارد و با کدام منطق و استدلال نباید کسی این سهام را دنبال کند؟
با کدام منطق شهرداری قم نباید سهام خود در شرکت آب و فاضلاب را دنبال کند؟/ نمی‌خواهیم در استان اختلافی ایجاد شود
به گزارش قم نیوز،  سیدمرتضی سقائیان‌نژاد یکشنبه‌شب در دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، در خصوص مشکلات محکومیت دیه شهرداری در پرونده‌های قضایی، با تاکید بر اینکه مردم بسیاری از موارد قانونی را رعایت نمی‌کنند گفت: البته جدا از این مسائل شهرهای ما هم از استانداردها بسیار عقب‌تر هستند اما شهرداری می‌تواند درصد کمی از مشکلات پیشگیری کند اما مردم نیز باید قواعد و ضوابط ایمنی را نیز رعایت کنند.

وی ادامه داد: بالاخره در برخی موارد کاستی‌هایی وجود دارد و در بسیاری از کشورهای خارجی که انسجام شهری دارند نیز دچار این مشکلات هستند اما بسیاری از این موارد غیرقابل پیشگیری است.

شهردار قم در ادامه سخنان خود با اشاره به سهام 33 درصدی شهرداری در شرکت آب و فاضلاب استان قم تصریح کرد: شهرداری 146 میلیارد تومان در شرکت آب و فاضلاب سهام دارد و با کدام منطق و استدلال نباید کسی این سهام را دنبال کند.

وی با تأکید بر ضرورت حضور نماینده شهرداری در مجامع عمومی شرکت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: در تمام کلانشهرها شهرداری و شورای شهر نماینده اصلی در مجمع عمومی این شرکت دارند و ما پیشنهاداتی در این زمینه دادیم و اتفاقی که افتاده اصلا منطقی نیست.

سقائیان‌نژاد با تأکید بر اینکه سهام غالب شرکت آب و فاضلاب از آن شهرداری‌ها است، گفت: اما در قم بحث نماینده مجمع عمومی شرکت به سرانجام نرسیده است و کسانی درگیر تحقق این کار هستند و عدم قبول نماینده غیرمنطقی است و باید اصلاح شود.

وی با تأکید بر مطالبه به حق شهرداری در خصوص حق تصمیم گیری در مجامع عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: ما نخواستیم در این قضیه اختلافی در استان راه بیفتد و ما دنبال هستیم که این مساله رفع شود و روند فعلی منطقی نیست.

شهردار قم در پایان تشریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌ها و نامه نگاری های انجام شده این مساله به سرانجام برسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcja8ex.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما