چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 30615
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم:

آماده‌باش ۲۰۰۰ تاکسی و ۲۰۰ دستگاه ون ویژه نیمه شعبان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از آمادگی خدمات‌رسانی ۲۰۰۰ تاکسی و ۲۰۰ دستگاه ون در نیمه شعبان خبر داد.
آماده‌باش ۲۰۰۰ تاکسی و ۲۰۰ دستگاه ون ویژه نیمه شعبان در قم
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده سازمان تاکسیرانی در ارتباط با برنامه‌های ویژه نیمه شعبان و مراسم ارتحال امام راحل (ره) اظهار داشت: در این زمینه دو ستاد تشکیل‌شده ‌که یکی ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) از طرف جمکران و دیگری میدان آل یاسین واقع است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم افزود: برای ۲ هزار تاکسی و ۲۰۰ دستگاه ون ویژه نیمه شعبان کارتکس صادرشده ‌و ۷۰ نفر از پرسنل سازمان و شرکت‌های تحت پوشش به منظور خدمات‌رسانی در حال آماده‌باش هستند.

عزتی بابیان اینکه بیش از ۱۰۰ بنر راهنما تهیه و در اطراف مسجد جمکران نصب می‌شود، گفت: برای تاکسی‌ها نرخ مشخصی تعیین‌شده است که بر روی تاکسی‌ها نصب می‌شود و عمده تردد از سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم تصریح کرد: برای روزهای ۵ شنبه بعداز ظهر و جمعه بعد از ظهر ۱۴ و ۱۵ خرداد حدود ۲۰۰ دستگاه تاکسی در نظر گرفته‌شده است که در سه‌راه خرمشهر و میدان ۷۲ تن مستقر هستند تا اینکه زائرانی که قصد خروج از شهر رادارند پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار بطری آب معدنی بین زائران و رانندگان توزیع می‌شود عنوان کرد: وضعیت تاکسی زائر در استان قم به این گونه است که هنوز خودرو نو برای این کار اختصاص نداده‌اند و به محض اختصاص خودرو از تهران این پروژه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcenp8x.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما