يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 32846
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم:

۱۵ هزار دانش آموز قمی از سرویس دهی ۳۰۰۰ خودرو بهره‌مند می‌شوند‌

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از سرویس دهی ۳ هزار خودرو به ۱۵ هزار دانش آموز قمی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
۱۵ هزار دانش آموز قمی از سرویس دهی ۳۰۰۰ خودرو بهره‌مند می‌شوند‌
به گزارش قم نگار، مرتضی عزتی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری شرکت‌های حمل و نقل مسافر درون شهری ۳ هزار خودرو برای سرویس دهی به ۱۵ هزار دانش آموز تائید شده‌اند، اظهارداشت: این سرویس دهی برای سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم خدمات دهی دارند که خانواده‌ها با مراجعه به مدارس می‌توانند برای درخواست سرویس اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در خصوص میزان هزینه سرویس مدارس افزود: نرخ سرویس مدارس برای دانش آموزان بدون روزهای ۵ شنبه به صورت ماهیانه برای خودروهای پیکان و پراید با ۳ دانش آموز ۷۴ هزار تومان و ۴ سرنشین ۶۳ هزار تومان، خودروهای سمند، پژو و تیبا برای ارائه خدمات به ۳ دانش آموز با ۸۰ هزار تومان و ۴ سرنشین ۶۸ هزار تومان است.

وی همچنین به نرخ کرایه سرویس مدارس با احتساب روزهای پنج شنبه عنوان کرد: پراید و پیکان ۸۵هزار تومان، خودروهای سمند، پژو و تیبا ۹۲ هزار تومان و برای خودروهای ون ۴۹ هزار تومان تعیین شده است.

عزتی به افزایش ۱۰ درصدی هزینه سرویس مدارس با توجه به افزایش مسافت اشاره کرد و گفت: نرخ‌های اعلام شده نرخ پایه بوده که بر مبنای ۳ کیلومتر از منزل تا مدرسه تعیین شده است همچنین درصورتی که مسافت‌ بیش از ۷ کیلومتر باشد به ازای هر کیلومتر ۵ درصد به نرخ پایه اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه عقد قرارداد سرویس مدارس تنها باید بین خانواده‌ها و مدارس باشد خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید در کنار ناظران تاکسیرانی و اموزش و پرورش بر عملکرد سرویس‌ها نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcce4q1.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما