جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 34489
با موضوع استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی

نشست عاشقان ولایت و منتظران موعود در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم گفت: نشست عاشقان ولایت و منتظران موعود به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و این نشست در هفته بسیج با موضوع نفوذ، استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.
نشست عاشقان ولایت و منتظران موعود در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده با اشاره به هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین اظهار کرد: حلقه‌های صالحین یکی از محوری‌ترین برنامه‌های بسیج است که تربیت بسیجیان مؤمن، بصیر، توانمند و تعالی معنوی آنها در جنبه‌های معرفت دینی،‌ تربیت اسلامی، بصیرتی و مهارتی را در بر می‌گیرد که در مساجد، محلات و رده‌های اقشاری برقرار است.

وی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند بسیجی می‌تواند محور باشد، انسان‌هایی برای درس خواندن و احساس مسئولیت به دور یکدیگر جمع شدند، به طوری که علم، فهم،‌ باور و عرضه دین در حلقه‌های صالحین وجود دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم یادآور شد: در حوزه‌های بینش، اندیشه، تحریک احساس، عواطف و تبدیل به رفتار ورود پیدا کردیم تا بحث‌های تربیتی و کار کیفی انجام دهند و ثمره کار ما کادرسازی برای انقلاب و نظام خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های موجود در شجره طیبه صالحین گفت: ارکان شجره طیبه صالحین یکی از برنامه‌هایی بوده که نزدیک به ۵۰۰ حلقه سرگروه‌ها و نزدیک به ۶ هزار حلقه متربیان در استان کارهای تربیتی و فرهنگی را انجام می‌دهند.

امیرزاده خاطرنشان کرد: نزدیک به ۶۰ درصد کسانی که به عنوان سرگروه هستند، از طلاب هستند که با محوریت تربیت و بصیرت وارد این عرصه می‌شوند.

وی یادآور شد: نشست عاشقان ولایت و منتظران موعود به صورت ماهیانه برگزار می‌شود اما در هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است تا این نشست‌ها با موضوع نفوذ، استکبارستیزی و مباحثی مانند اقتصاد مقاومتی برگزار شود و کارگروه‌های بصیرتی، تربیتی و معارفی در سطح استان با حلقه سرمربیان وجود دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان قم تصریح کرد: جشنواره صالحین از برنامه‌های دیگر است که در این جشنواره سرگروه‌ها، مربیان، فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی که به خوبی توانستند فعالیت کنند، شناسایی شده و در طول سال از آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی نیز در ۳۰ حوزه برگزار می‌شود تصریح کرد: میقات صالحین یکی از برنامه‌های هفته بسیج است که تجمع حلقه‌های صالحین در نماز جمعه‌هاست و این برنامه در سطح استان قم و کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchwknx.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما