شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 34520
منبع : میزان

امیدوارم تعداد قابل توجهی از زنان وارد مجلس شوند

قم نيوز : قم نگار: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان وخانواده گفت: با توجه به اینکه هر چه پیشتر می رویم، مشارکت زنان بیشتر شده است، قطعا در دوره دولت دوازدهم، به لحاظ کمی تحولاتی در این زمینه صورت می‌گیرد.
امیدوارم تعداد قابل توجهی از زنان وارد مجلس شوند
به گزارش قم نگار، شهیندخت مولاوردی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما در مورد نامزدی زنان در انتخابات پیش رو چیست، اظهار کرد: زنان همیشه در انتخابات به دو شکل مشارکت دارند، اول اینکه همیشه به عنوان انتخاب کننده و رای دهنده، در انتخابات حضور دارند و ما همیشه شاهد حضور آنان دراین عرصه بوده ایم.

وی ادامه داد: زنان به شکل انتخاب شونده یا منتخبین انتخابات، نیازمند این هستند که در این سطح ثبت نام کنند. امیدوارم تعداد قابل توجهی از خانمها برای انتخابات حاضر شوند.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در رابطه با ثبت نام و نامزدی زنان در انتخابات ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدوارم نهضت ثبت نام زنان پیش از گذشته به وجود آید تا بعد از آن بتوانیم انتظار داشته باشیم تعداد قابل توجهی از اعضای مجلس را خانم‌ها تشکیل دهند.

مولاوردی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنم در این دوره استقبال خوبی از سوی زنان داشته باشیم مطرح کرد: با توجه به اینکه هر چه پیشتر می‌رویم مشارکت زنان بیشتر شده است، قطعا در دوره دولت دوازدهم به لحاظ کمی تحولاتی صورت می‌گیرد.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم از لحاظ کیفی هم خانم‌هایی که در مجلس حضور پیدا می‌کنندريال بتوانند تامین کننده منافع زنان باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzk0s.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما