يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 35208
ملی پوش دو و میدانی قم:

هدف من حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است

قم نيوز : قم نگار: ملی پوش دو و میدانی قم گفت: هدف من حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است و سال آینده نیز در مسابقات جوانان آسیا در ویتنام حاضر خواهم بود.
هدف من حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است
به گزارش قم نگار، محمدرضا فریدی اظهار داشت: تیم ملی دو و میدانی جوانان تمرینات خود را در مرحله نخست زیر نظر علی رضایی مربی پرتلاش تیم ملی و رئیس هیئت دو و میدانی استان قم آغاز کرده و تا پایان دوره اماده سازی خود ۴ مرحله اردو خواهد داشت.

وی افزود: خوشحالم به عنوان نماینده دو و میدانی قم در تیم ملی جوانان حضور دارم و با امید به خدا خردادماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ویتنام حضور خواهم داشت.

ملی پوش دو و میدانی قم گفت: هدف من حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است و در حال تلاش برای رسیدن به حد نصاب‌های لازم برای تلاش به منظور کسب سهمیه آسیایی و با توکل به خدا پس از آن سهمیه مسابقات جهانی هستم.

قم سالن سرپوشیده ندارد
فریدی بیان داشت: در قم شرایط مساعدی برای دو و میدانی مردان فراهم است زیرا استان ما یکی از ۴ استان در سطح کشور است که از وجود ۲ پیست استاندارد و ۸ خط بهره‌مند است و در زمینه وضعیت بدنسازی نیز شرایط تجهیزاتی خوبی داریم اما ضعف دو و میدانی قم عدم وجود سالن سرپوشیده است که هم در فصل زمستان می‌تواند فضای تمرینی ما را مهیا کند.

وی عنوان کرد: دو و میدانی به حدی تمریناتی طاقت فرسا دارد که تصور می‌کنم بسیاری از ورزشکاران رشته‌های دیگر توان تحمل تمرینات دو و میدانی را ندارد به طوری که باید روزانه تمرینات پرفشاری را سپری کنیم و من تقریبا ۳ الی ۴ ساعت از زمان خود در طول روز را صرف تمرین می‌کنم.

ملی پوش دو و میدانی قم تصریح کرد: در قم، در فصل زمستان باید در سرما تمرین کنیم در حالی که بسیاری از رشته‌ها در فصل سرما در سالن در حال فعالیت است و این یکی از دشواری‌های دو و میدانی نسبت به سایر رشته‌ها است البته در صورتی که در آینده پیست دو و میدانی سرپوشیده در قم راه اندازی شود این مشکل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch6inx.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما